کد خبر : 2067594 | 17 شهریور 1403 ساعت 12:46 | 38.2K بازدید | 109 دیدگاه

تمجید کروس از رونالدو: هیچ‌جوره بهت نمی‌رسم!

تونی کروس به شیوه خاص خودش به کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکورد ۹۰۰ گل زده تبریک گفت.

تمجید کروس از رونالدو: هیچ‌جوره بهت نمی‌رسم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در چند روز اخیر بار دیگر به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی و فوتبال دوستان تبدیل شده چون موفق شده است نهصدمین گلش در دوران حرفه‌ای فوتبالش را این بار با پیراهن تیم ملی پرتغال به ثمر برساند و رکوردی جاودانه را به نام خودش ثبت کند.

این بازیکن که در حال حاضر در النصر توپ می‌زند در طول دوران فوتبالش در باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستریونایتد و رئال مادرید گل‌های بسیار زیادی به ثمر رسانده بود و حالا مصمم است که تعداد گل‌های زده‌اش را پیش از خداحافظی و بازنشستگی به عدد ۱۰۰۰ برساند که بسیار رویایی خواهد بود.

بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال در طول چند روز گذشته به کسب این دستاورد توسط این ستاره پرتغالی واکنش نشان دادند و به او تبریک گفتند و حالا نوبت به تونی کروس رسیده است که چندین سال در ترکیب رئال مادرید با او هم‌بازی بود و زمینه‌ساز به ثمر رساندن گل‌های بسیاری توسط او شد.

2077485

کروس که چند هفته پیش تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال را عملی کرد، با به اشتراک گذاشتن ویدیویی که رونالدو به مناسبت ۹۰۰ گله شدنش منتشر کرده بود در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «حتی اگر گل‌هایی که در دیدارهای و تمرینات زدم را روی هم جمع کنم هم به عدد ۹۰۰ نمی‌رسم!» تا به شیوه خودش این رکورد را به او تبریک گفته باشد.

دیدگاه‌ها