کد خبر : 2067593 | 17 شهریور 1403 ساعت 12:47 | 34.4K بازدید | 18 دیدگاه

ستین پولش را می‌گیرد

بارسا بالاخره طلب مربی منفور را داد!

با تایید رسانه‌های اسپانیایی، کیکه ستین پولی که 4 سال بود از بارسلونا طلب داشت را همین هفته دریافت خواهد کرد.

بارسا بالاخره طلب مربی منفور را داد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل جلسه‌ای بین مربیان لالیگا برگزار شد که در آن مسئله عدم پرداخت بخشی از دستمزد آنها مورد بحث قرار گرفت. برخی مربیان بعد از پایان همکاری با یک باشگاه نتوانسته بودند طلب خود را دریافت کنند و در نتیجه مربیان لالیگا در اتحادی کم‌سابقه تهدید به اعتصاب کردند. تهدیدی که گویا نتیجه داده است.

ستین مقطعی کوتاه و در نیم فصل دوم فصل 20-2019 مربی بارسلونا شد و با شکست 8-2 از بایرن شغلش را از دست داد. او زمانی مربی بارسا شد که پاندمی کرونا شروع شده بود و بارسا نیز قبل از تعطیلی موقت بازی‌ها، صدرنشین بود. در نهایت ولی بارسلونا نتوانست صدر را حفظ کند و با ازسرگیری بازی‌ها رئال قهرمانی را کسب کرد و کار بارسا در لیگ قهرمانان نیز به جایی نرسید تا ستین برکنار شود.

مربی‌ای که هواداران بارسا از او خاطراتی تلخ دارند، در شرایطی همکاری‌اش به پایان رسید که نتوانست بخشی از دستمزد خود را دریافت کند. در نهایت و طبق ادعای مارکا، ستین بالاخره این هفته طلب خود را دریافت خواهد کرد تا بارسا با او بی‌حساب شود. بارسلونا به خاطر مشکلات مالی در سال‌های اخیر از ستین مهلت گرفته بود ولی تهدیدهای اخیر در نهایت جواب داد.

دیدگاه‌ها