کد خبر : 2067591 | 17 شهریور 1403 ساعت 12:43 | 35.1K بازدید | 101 دیدگاه

حرف‌های شهردار اصفهان؛

تحریک تماشاگران اصفهان در بازی تیم ملی!

شعار برخی تماشاگران در لحظات پایانی دیدار تیم‌های ایران و قرقیزستان هنوز مورد بحث است.

تحریک تماشاگران اصفهان در بازی تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، بخشی از سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان در مسابقه تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان به تنش کشیده شد و درگیری‌هایی بین عده‌ای از تماشاگران و لیدرها را هم به دنبال داشت تا حالا شهردار اصفهان هم نسبت به آن اتفاقات واکنش نشان بدهد.

زمانی که بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان با نتیجه یک بر صفر رو به پایان بود، عده‌ای از تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند که این موضوع واکنش‌هایی به دنبال داشت، اما حالا شهردار اصفهان ضمن عذرخواهی از سرمربی تیم ملی، می‌گوید که آن هواداران تحریک شده بودند.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان شب گذشته در حاشیه دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: در گوشه‌ای از استادیوم (فولادشهر) شعارهایی دادند که من صلاح دیدم در جمع عزیزان تیم ملی، از زبان مردم شهر به‌عنوان شهردار بگویم که حرف مردم شهر این نبود.

او یادآور شد: مردم ممنون‌دار و سپاسگزار زحمات شما هستند و اگر شعاری داده شده، ناشی از احساسات لحظه‌ای، آنی و گذرای عده‌ای از تماشاگرانی بود که شاید یک اراده پنهانی وجود داشت و آنها را تحریک کردند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: مردم اصفهان قدردان زحمات بچه‌های تیم ملی هستند؛ به ویژه آقای قلعه‌نویی که از سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در عرصه ملی و باشگاهی زحمات زیادی کشیدند؛ ایشان برای فوتبال اصفهان که زحمت زیادی کشیدند و بنده به‌عنوان شهردار اصفهان از زبان مردم شهر می‌گویم که ممنون‌دار بازیکنان و سرمربی تیم ملی هستیم.

دیدگاه‌ها