کد خبر : 2067568 | 17 شهریور 1403 ساعت 11:35 | 25.5K بازدید | 78 دیدگاه

بازی‌های سخت در کوتاه‌ترین بازه زمانی

14 روز پرتلاطم در انتظار استقلال

در کنار حواشی پیش‌آمده برای نیمکت استقلال تقویم بازی‌های این تیم نشان می‌دهد روزهای دشواری در آبی‌پوشان است.

14 روز پرتلاطم در انتظار استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بحث تغییر سرمربی در استقلال در حالی به وجود آمده که این تیم در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل خود قرار دارد و آنها 4 بازی دشوار را باید در فاصله‌ای اندک انجام بدهند.

آبی‌ها طبق برنامه‌، 4 دیدار بسیار مهم در پیش دارند. آنها باید 9 روز دیگر در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه قطر بروند. 4 روز بعد که مسابقات لیگ برتر مجددا آغاز شده باید با نساجی دیدار کنند و از الان تا روز دربی هم کمتر از 17 روز وقت دارند که برای این بازی آماده شوند. آنها بعد از دربی هم در دومین هفته لیگ نخبگان باید در قطر به مصاف السد بروند.

دو بازی لیگ نخبگان و دو بازی لیگ برتر که حقیقتا در این بین سه حریف بسیار سرسخت انتظار استقلالی‌ها را می‌کشند دشواری عجیبی را نشان می‌دهد که از حالا هواداران این تیم را نگران کرده، چرا که اگر بنا به برکناری جواد نکونام باشد، سرمربی جدید فرصت خیلی کمی دارد تا خودش را با شرایط تیم وفق دهد و از آن مهمتر کارش را با این برنامه سنگین آغاز کند.

این در حالی است که جواد نکونام هم تاکید بر ادامه فعالیتش با استقلال کرده اما همچنان اخبار زیادی پیرامون نیمکت آبی‌پوشان به گوش می‌رسد. هرچه که باشد و هرکس در این روزهای سخت روی نیمکت استقلال بنشیند، قطعا چالشی بزرگ پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها