کد خبر : 2067561 | 17 شهریور 1403 ساعت 10:33 | 40.9K بازدید | 59 دیدگاه

سیل اشک در سنتناریو: وداع با ۹ ابدی (عکس)

لوئیس سوارز شب گذشته برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و رسما از فوتبال ملی خداحفاظی کرد.

سیل اشک در سنتناریو: وداع با ۹ ابدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه شب گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی پاراگوئه به میدان رفت و این بازی با تساوی بدون گل برای دو طرف به پایان رسید، اما تمام توجهات در این دیدار به سوارز معطوف بود که برای آخرین بار با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفت.

این ستاره ۳۷ ساله سابق بارسلونا که در حال حاضر در سطح باشگاهی در ترکیب اینتر میامی به میدان می‌رود، پیش از این ۱۴۳ بازی با پیراهن این تیم انجام داده و موفق شده بود ۶۹ گل هم برای اروگوئه به ثمر برساند و عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور را به خودش اختصاص دهد.

2077883

هواداران بسیاری برای تماشای آخرین بازی این بازیکن راهی ورزشگاه شده بودند و بنری با شعار «لوئیس جاودانه» به همراه داشتند و بارها در طول برگزاری این بازی هم نام او را فریاد زدند و تشویقش کردند تا به این شکل از زحماتش تشکر کرده باشند.

پس از سوت پایان بازی بود که مراسم خداحافظی او آغاز شد و بسیاری از بازیکنان بزرگ اروگوئه مانند دیه‌گو فورلان و دیه‌گو گودین هم در ورزشگاه حاضر بودند تا او را در کنار خانواده و عزیزانش همراهی کنند و این لحظات باعث شد که او بسیار احساسی شود و در مقاطعی نتوانست جلوی اشکش را بگیرد تا صحنه‌هایی تماشایی در سنتناریو رقم بخورد.

2077881

دیدگاه‌ها