کد خبر : 2067557 | 17 شهریور 1403 ساعت 09:32 | 20.2K بازدید | 43 دیدگاه

ناراحتی دشان: نور درخشش فرانسه خاموش شد

دیدیه دشان از باخت تیمش در دیدار برابر ایتالیا متعجب و ناراحت به نظر می‌رسد.

ناراحتی دشان: نور درخشش فرانسه خاموش شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ایتالیا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم شکست خورد، باختی که شاید کمتر کسی از هواداران فرانسه و فوتبال‌دوستان انتظارش را در این بازی داشت.

دشان که از این باخت بسیار ناراحت بود، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «ما خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم گل بزنیم و ایتالیا را تحت فشار قرار دهیم. حفظ این پرس و تنش دشوار بود، بنابراین پیش از نیمه اول دیدم که بازیکنان از نظر فیزیکی در حال افت هستند. ما اشتباهاتی داشتیم که به ایتالیا اجازه داد بازی را به تساوی بکشاند.

در تلاش برای حفظ پس از جلوی زمین، فضاهایی باز شد و ایتالیا با بازیکنان هجومی‌اش توانست به ما ضربه بزند. بدون داشتن دفاع منسجم همه چیز برای ما بسیار دشوار شد. ایتالیا خیلی خوب دفاع کرد و ما هم بازیکنان هجومی خوبی داشتیم اما باید متوجه فضاهای باز مانده باشیم، در غیر این صورت از همان جا ضربه خواهیم خورد.»

2049484

او در واکنش به انتقادهای مطرح شده ادامه داد: «من به انتقادات عادت دارم، حتی با این که در طول دوران حضورم در فوتبال بیشتر از این که شکست بخورم برنده بوده‌ام. می‌دانستم که سطح آمادگی فیزیکی ما در بهترین شرایط نیست اما ما تیمی جوان داریم. این قدم‌هایی ضروری است که باید برای رشد کردن برداشته شود.

من همیشه با تمام توان متوجه کارهایی که در حال انجامش هستیم هستم. متاسفانه از نظر فشار و شرایط فیزیکی، ایتالیا خیلی بهتر از ما عمل کرد. این موضوع من را آزار می‌دهد که ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوب کار کردیم اما ناگهان نور درخشش فرانسه خاموش شد.»

دیدگاه‌ها