کد خبر : 2067554 | 17 شهریور 1403 ساعت 09:12 | 13.4K بازدید | 42 دیدگاه

برزیل ۱-۰ اکوادور: فرار با درخشش رودریگو

تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر کلمبیا به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را کسب کند.

برزیل ۱-۰ اکوادور: فرار با درخشش رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد، روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز را از آن خود کند.

نتایج نه چندان خوب برزیل در چند بازی اخیر باعث شده بود که فشارها روی کادر فنی و بازیکنان این تیم بسیار زیاد باشد. شاگردان دوریوال جونیور در این بازی هم در نیمه اول با وجود این که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما فرصت زیادی برای گلزنی به دست نیاوردند و حتی چند فرصت هم در اختیار حریف قرار دادند.

2077863

با این حال، هوشمندی رودریگو به کمک آنها آمد و این ستاره رئال مادرید موفق شد در دقیقه ۳۰ این بازی روی پاسی که لوکاس پاکتا برایش ارسال کرده بود، دروازه اکوادو را باز کند و تیمش را از حریف جلو بیندازد. نیمه اول هم با همین نتیجه به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم تا حد زیادی برابر پیش رفت و اکوادور توانست تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشته باشد و چند باری هم برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کرد اما موفق نشد از این فرصت‌ها استفاده کند تا بازی در نهایت با همان یک گل به پایان برسد و برزیل با این سه امتیاز موفق شد به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی در فاصله هشت امتیازی آرژانتین صدرنشین برسد.

2077861
2077862

دیدگاه‌ها