کد خبر : 2067545 | 17 شهریور 1403 ساعت 08:30 | 64.1K بازدید | 105 دیدگاه

بازیکن محبوب مدیران استقلال، فارغ ز غوغای جهان!

برای آلمدین زیلیکیچ اصلا مهم نیست که در باشگاه استقلال چه خبر است.

بازیکن محبوب مدیران استقلال، فارغ ز غوغای جهان!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال در حالی تیم محبوب خود را درگیر بحران جدید می‌بینند که یکی از مهمترین عناصر شکل گرفتن این بحران آلمدین زیلیکیچ بازیکن اهل کشور بوسنی است که هنوز معلوم نشده چطور و با نظر و تایید چه فرد یا افرادی به استقلال آمده است.

جواد نکونام در پیش‌فصل به این بازیکن میدان داد و در نهایت او را نپسندید، اما مدیران باشگاه استقلال تا به این لحظه اقدام جدی برای اجرایی شدن خواسته نکونام مبنی بر قطع همکاری با این بازیکن انجام نداده‌اند.

آنچه در این بین بیشتر خودنمایی کرد این است که ظاهرا برخی مدیران استقلال به زیلیکیچ علاقه خاصی دارند. البته این ادعا صرفا برداشتی است از بخش دیگر صحبت‌های جواد نکونام: «شاید هم مشکل باخت در شرایط غیرعادی و عجیب به استقلال خوزستان نباشد و مشکل کنارگذاشتن یک بازیکن بی‌کیفیت باشد؟ اگر این طور باشد پس مطمئن شدم کار خودم را درست انجام داده‌ام و منتظر تبعات آن هستم. به من پیغام می‌دهند مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟»

2077873

حالا ببینید که در این هیاهوی عجیب که با محوریت زیلیکیچ به راه افتاده، این بازیکن بوسنیایی ترجیح داده از حضورش در باشگاه بدنسازی عکسی بیندازد و آن را منتشر کند. تصویری که نشان می‌دهد او فارغ ز غوغای جهان درگیر این همه جار و جنجال و حواشی نیست.

دیدگاه‌ها