کد خبر : 2067541 | 17 شهریور 1403 ساعت 07:33 | 33.6K بازدید | 26 دیدگاه

خط دفاعی تیم، من را نگران می‌کند؛

پائولو بنتو: ایران رقیب بسیار سختی خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از پیروزی تیمش مقابل قطر ابراز خوشحالی کرد.

پائولو بنتو: ایران رقیب بسیار سختی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات شامگاه پنجشنبه در آغاز راه خود در دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قطر به پیروزی 3-1 دست یافت. پائولو بنتو، سرمربی امارات، در گفت‌وگویی درباره این بازی گفت: در نیمه اول تلاش‌ها بر روی اعمال فشار در یک سوم زمین حریف متمرکز بود و فشار زیادی در خطوط دفاعی وجود داشت.

او ادامه داد: تغییراتی در نیمه دوم ایجاد شد که باعث فشار روی حریف و کنترل خط هافبک شد و کمک کرد بازی را به نتیجه برسانیم و در حمله موفق باشیم و از کناره‌ها به دروازه تیم قطر برسیم.

2077823

سرمربی تیم ملی امارات با اشاره به اینکه دستوراتی که به بازیکنان داده به نحو مطلوب اجرا شده است، گفت: ما تلاش کردیم تا راه‌های موفقیت‌آمیزی را بیابیم تا روند بازی را تغییر بدهیم. این اتفاق در نیمه دوم رخ داد.

بنتو توضیح داد: من همچنان به‌خاطر برخی اشتباهات در خط دفاعی احساس نگرانی می‌کنم و در جلسات تمرینی آتی که قبل از بازی آینده انجام می‌شود به این موضوع رسیدگی خواهم کرد. ما با تیم ملی ایران بازی داریم که رقیب بسیار سختی محسوب می‌شود.

سرمربی امارات در پایان صحبت‌های خود از زحمات همه بازیکنان امارات و عملکرد آنها که باعث شد این تیم در خارج از کشورش به پیروزی برسد، تمجید کرد.

دیدگاه‌ها