کد خبر : 2067539 | 17 شهریور 1403 ساعت 07:00 | 12.5K بازدید | 17 دیدگاه

تساوی کنیا در شب حضور کامل بازیکن خیبر

تیم ملی فوتبال کنیا در شبی که تدی را در اختیار داشت به تساوی بدون گل رضایت داد.

تساوی کنیا در شب حضور کامل بازیکن خیبر

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد که توانسته با صعود به لیگ برتر، پس از سال‌ها حضور نماینده‌ای از دیار لرستان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران را رقم بزند، تفاوت‌های آشکاری با دیگر تیم هم استانی‌اش یعنی گهر درود که پیش از این لیگ برتری شده بود دارد. بزرگترین تفاوت در اسکواد تیمی و بازیکنانی است که در اختیار خیبر است. مشخص است که برنامه این تیم فراتر از بقا در لیگ است و به همین دلیل است که برای فصل جدید خریدهای خارجی خوبی انجام داد. یکی از این خریدها آنتونی اکومو بود.

اکومو که ملقب به "تدی" است در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و در سه هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته توانسته عملکردی قابل قبول داشته باشد. نکته جذاب اینجاست که او جزء 10 بازیکن خارجی لیگ برتر است که در فیفادی فعلی به تیم ملی کشورش دعوت شده.

2077817

تدی که البته پیش از این هم در تیم ملی کنیا حضور داشته، امشب مقابل زیمباوه به میدان رفت و در شب تساوی بدون گل این دو تیم حضوری ثابت در ترکیب کنیا داشت. جالب است بدانید هدایت تیم ملی کنیا را انگین فیرات بر عهده دارد. فیرات پیش از این مربیگری در تیم‌های سپاهان و سایپا در لیگ برتر را تجربه کرده و برای مدتی هم به عنوان دستیار روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است تا مشخص شود این سرمربی در حالی ترجیح داده بازیکنی از خیبر خرم‌آباد را به تیم ملی تحت هدایتش دعوت کند که از سطح لیگی که تدی در آن شاغل است شناخت خوبی دارد.

دیدگاه‌ها