کد خبر : 2067537 | 17 شهریور 1403 ساعت 06:25 | 34K بازدید | 23 دیدگاه

اختلاف در الهلال بر سر یک نام: نیمار!

مدیریت و کادر فنی باشگاه الهلال در ثبت یا عدم ثبت‌نام نیمار در لیست بازیکنان این تیم برای نیم فصل اول رقابت‌ها با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

اختلاف در الهلال بر سر یک نام: نیمار!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در اکتبر گذشته در جریان بازی تیم ملی برزیل دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپ شد و از آن زمان تاکنون در تمام مسابقات الهلال و تیم ملی برزیل غایب بوده است.

تا به حال تاریخ بازگشت نیمار به میادین مشخص نشده و هیچ نشانه‌ای از بهبودی کامل او دیده نمی‌شود؛ همین موضوع باعث اختلاف و چالش بین ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال و مدیریت این باشگاه عربستانی شده است.

عبدالرحمن اباعود، روزنامه‌نگار عربستانی، چند روز پیش تایید کرد که الهلال تصمیم دارد رنان لودی مدافع چپ برزیلی خود را از لیست کنار بگذارد تا دوباره نام نیمار را وارد لیست خود کند.

اما بر اساس آنچه روزنامه سعودی الریاضیه به نقل از منابع پرتغالی گزارش داد، ژرژ ژسوس درخواست کرده است که با حفظ لودی، نیمار موقتاً از لیست الهلال خارج شود. این گزارش حاکی از آن بود که سرمربی الهلال قصد دارد نیمار را تا ژانویه آینده از ترکیب تیمش دور نگه دارد.

2076151

این در حالی است که منابع پرتغالی مدعی شده‌اند ژسوس یک گزارش فنی به مدیران الهلال ارائه کرده که در آن روی عدم آمادگی کامل نیمار و احتمال غیبت او تا نوامبر آینده تاکید داشته و درخواست کرده مدیران به صورت دوستانه از تصمیم او حمایت کنند.

در حال حاضر مدیریت الهلال در حال بررسی خواسته این مربی است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان مهلت ارسال لیست به لیگ حرفه‌ای عربستان که دوشنبه آینده خواهد بود، تصمیم‌گیری در این خصوص انجام شود.

لازم به ذکر است نیمار در آگوست 2023 با 90 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به الهلال پیوست و قبل از مصدومیت در 5 بازی با الهلال شرکت کرد که در این مدت یک گل زد و سه پاس گل داد. این بازیکن تا تابستان 2025 (پایان فصل جاری) با الهلال قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها