کد خبر : 2067532 | 17 شهریور 1403 ساعت 05:37 | 34.2K بازدید | 26 دیدگاه

لحظه‌شماری مرادمند برای جبران آن اشتباه تلخ!

با توجه به حضور در تمرینات ممکن است نام مرادمند تا دیدار مقابل الغرافه به لیست استقلال اضافه شود.

لحظه‌شماری مرادمند برای جبران آن اشتباه تلخ!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از ۱۰ روز تا مصاف حساس استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان باقی مانده است و تمرینات این تیم با جدیت برای آمادگی هرچی بیشتر در آن دیدار برگزار می‌شود.

آخرین حضور استقلال در بازی‌های آسیایی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برمی‌گردد که شاگردان فرهاد مجیدی در عربستان با قبول شکست ۲-۰ مقابل الهلال به تهران بازگشتند. دیداری که استقلال در آن نمایش قابل قبولی با حضور بازیکنان جوانی همچون جعفر سلمانی، محمدرضا آزادی و امیرحسین حسین‌زاده که نخستین بازی خود با پیراهن استقلال را تجربه می‌کردند به نمایش گذاشت اما اسیر تجربه شاگردان لئوناردو ژاریم شدند.

گل نخست سعودی‌ها در آن بازی با بدشانسی و اشتباه ناخواسته حسین مرادمند و سر خوردن او در مقابل بافی تمبی گومیس فرانسوی به ثمر رسید تا استقلال در بدترین زمان ممکن یعنی پنج دقیقه قبل از پایان نیمه اول از حریف عقب بیفتد.

الهلالی‌ها که حساب ویژه روی ضد حملات خود باز کرده بودند، در دقیقه ۵۶ موفق به زدن گل دوم توسط سالم الدوساری شدند و آب سردی بر پیکره این تیم ریختند. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. از آن تاریخ تاکنون استقلال دو فصل متوالی را به علت صادر نشدن مجوز حرفه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نبوده تا بعد از سه سال با لیگ نخبگان به آسیا برگردد.

در این بین مرادمند نیز این فرصت را دارد تا در صورت اضافه شدن نامش به لیست استقلال برای دیدار مقابل الغرافه، آن خاطره تلخ مقابل الهلال را به دست فراموشی بسپارد و بار دیگر تبدیل به مهره قابل اطمینان نکونام در طول فصل شود.

دیدگاه‌ها