کد خبر : 2067477 | 16 شهریور 1403 ساعت 20:44 | 20.8K بازدید | 32 دیدگاه

سورلوت:

سیمئونه به من می‌گوید قاتل!

الکساندر سورلوت، مهاجم اتلتیکومادرید، می‌گوید دیه‌گو سیمئونه به او لقب قاتل را داده و انتظار دارد در تیم جدیدش یک گلزن بی‌رحم باشد.

سیمئونه به من می‌گوید قاتل!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید، دیه‌گو سیمئونه به سراغ مهاجم ویارئال رفت و الکساندر سورلوت را با قراردادی چهار ساله به ارزش 35 میلیون یورو جذب کرد.

سورلوت در مصاحبه با TV2 خاطره جالبی از اولین دیدار با سیمئونه بازگو کرد و لقب خود را که این مربی آرژانتینی به او داده، فاش کرد: "اولین‌باری که سیمئونه را دیدم به من گفت که قرار است به من لقب قاتل (سیکاریو) را بدهد. مربی از من می‌خواهد که خودم را به گلزنی محدود کنم، بنابراین سعی می‌کنم به لقب مستعاری که برایم انتخاب شده عمل کنم."

او از علاقه خود به اتلتیکومادرید گفت: "رسیدن به باشگاهی که در آن تنها چیزی که مهم است، بردن است، احساس فوق‌العاده‌ای دارد. همه می‌خواهند چیزی را ببرند، بنابراین باید تا حد امکان بازیکنان خوب را جذب کنید. فصل پرحادثه‌ای خواهد بود. فقط منتظر بودم تا انتقالم به اتلتیکو محقق شود و در نهایت این آرزو محقق شد."

2077684

او در مورد مقایسه با ارلینگ هالند و هم تیمی‌اش خولین آلوارز، بازیکن سابق منچسترسیتی، اینطور گفت: "فکر می‌کنم تفاهم خوبی خواهیم داشت، به نظرم این یک تغییر باورنکردنی برای او بود که به اینجا آمد، اما او فوق‌العاده خوب است. اگر ما هالند را می‌خریدیم، آنقدر خوشحال نمی‌شدم چون ما خیلی شبیه هم هستیم."

دیدگاه‌ها