کد خبر : 2067468 | 17 شهریور 1403 ساعت 03:33 | 8.7K بازدید | 29 دیدگاه

اوون: لیورپول می‌تواند آرسنال و سیتی را به چالش بکشد

مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول، می‌گوید که قرمزها می‌توانند آرسنال و منچسترسیتی را برای قهرمانی در لیگ برتر به چالش بکشند.

اوون: لیورپول می‌تواند آرسنال و سیتی را به چالش بکشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه با پیروزی 3-0 مقابل منچستریونایتد در الدترافورد در قامت مدعی قهرمانی لیگ برتر ظاهر شد. تیم تحت هدایت آرنه اشلوت عملکردی دیدنی ارائه کرد، لوئیس دیاز دو بار در نیمه اول گلزنی کرد و گل سوم هم توسط محمد صلاح به ثمر رسید.

این برد، سومین پیروزی متوالی لیورپول در فصل جاری لیگ را رقم زد. آن‌ها همراه با منچسترسیتی تنها تیمی هستند که در سه بازی اول خود در لیگ برتر پیروز شده‌اند. در همین حال آرسنال در ورزشگاه خانگی‌اش به تساوی یک بر یک مقابل برایتون رسید.

مایکل اوون در مصاحبه‌ای با تی‌وی‌اسپورتن در مورد شروع این فصل لیورپول گفت: "لیورپول می‌‌تواند در این فصل آرسنال و منچسترسیتی را به چالش بکشد، اما نمی‌توانیم فریب بخوریم. سر الکس فرگوسن بعد از آن همه سال در منچستریونایتد به پایان رسید یا آرسن ونگر در آرسنال بعد از آن همه سال نگاه کنید، با خودتان فکر می‌کنید، چگونه آن باشگاه‌ها قرار است با فردی کاملا متفاوت ادامه دهند؟

اشلوت وارد کار شده و بی‌سروصدا مشغول کارش است، کارهای درست را انجام می‌دهد و واقعاً خوب بازی می‌کند. در واقع هیچ تغییر بزرگی در تیم وجود ندارد، هیچ بازیکن بزرگی نرفته و هیچ بازیکن بزرگی وارد نشده است.

2077664

البته، آزمون‌های بزرگتری در پیش خواهد بود، اما من فکر می‌کنم که هواداران لیورپول کاملا خوشحال خواهند شد که هیچ مشکل بزرگ یا چیز دیگری مانند آن، وجود ندارد. تقریباً طبق معمول همه چیز پیش می‌رود."

اوون همچنین درباره زمان کمی که داروین نونیز در ترکیب لیورپول داشته، گفت: "با ورود اشلوت، او باید از بین پنج بازیکن، سه بازیکن را برای پست‌های تهاجمی انتخاب کند، بنابراین هرکسی که فیکس نیست، احساس خوبی ندارد.

می‌توان گفت داروین نونیز در برنامه‌های اصلی او نیست، اما هر اتفاقی ممکن است با مصدومیت و محرومیت دیگر بازیکنان در طول فصل رخ دهد. ناگهان نمی‌توان او را کنار گذاشت.

نونیز در سنی است که نمی‌خواهد زیاد نیمکت‌نشین باشد. او قبلاً هم نیمکت‌نشین بوده بنابراین مطمئنم که کمی مضطرب است اما نیازی نیست خیلی نگران باشد چون در طول فصل از او هم استفاده می‌شود."

دیدگاه‌ها