کد خبر : 2067456 | 16 شهریور 1403 ساعت 18:47 | 9.9K بازدید | 12 دیدگاه

شفاف‌سازی دوباره تقوی درباره موضوع جنجالی پیاتزا

رئیس فدراسیون در مورد حضور پیاتزا در تیم ملی والیبال ایران توضیح داد.

شفاف‌سازی دوباره تقوی درباره موضوع جنجالی پیاتزا

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون والیبال ایران در اولین مصاحبه تصویری خود پس از قرارداد با روبرتو پیاتزا به برنامه ورزش و مردم شبکه یک آمد و در مورد حضور روبرتو پیاتزا توضیحاتی داد.

او در پاسخ به سوال مجری مبنی بر چگونگی حضور پیاتزا بر نیمکت تیم ملی گفت: من در این باره قبلاً در سایت ورزش سه توضیحاتی دادم و اینجا نیز فرصت خوبی است تا به مردم بگویم. یکی از مسائل جدی که در دستور کار فدراسیون والیبال بود این بود که در بهترین فرصت با مربی جدید قرارداد ببندیم و فرصت را از دست ندهیم و کار را به مانند گذشته به آخر سال نکشانیم.

ما قبل از المپیک با شش مربی مذاکرات را شروع کردیم ولی به دلیل آنکه خیلی از آنها در مسابقات المپیک حضور داشتند این مذاکرات منطقی نبود. اما بعد از المپیک مذاکرات جدی خود را با چند گزینه نامدار از جمله پیاتزا شروع کردیم و به نتیجه رسیدیم. ما در دوره قبل نیز با پیاتزا صحبت کرده بودیم ولی این مذاکرات به قدری طولانی شد که یکی از بندهای قرارداد پیاتزا با تیم ملی والیبال هلند فعال شد و حضور او در ایران را ناممکن کرد.

تقوی همچنین درباره شایعه همزمان هدایت کردن هلند و ایران توسط پیاتزا قبل از لیگ ملت‌های والیبال گفت: در آن مقطع که پیاتزا بند فسخ قراردادش با هلند از بین رفته بود و دیگر امکان حضورش در ایران نبود به ما پیشنهاد داد توماس توتولو که یکی از بهترین‌های دنیا در بخش دستیاری است را سرمربی کنید و من هم اگر لازم باشد به او کمک خواهم کرد. البته حرف آخر او در حقیقت این بود که محترمانه به ما نه بگوید.

دیدگاه‌ها