کد خبر : 2067449 | 16 شهریور 1403 ساعت 18:17 | 35.9K بازدید | 22 دیدگاه

گیورکرس، روی دور گلزنی

شروع طوفانی: وارث زلاتان امان نمی‌دهد

ویکتور گیورکرس، مهاجم سوئدی اسپورتینگ پرتغال، شروع فوق‌العاده در فصل جاری داشته و فقط ارلینگ هالند در ریتم او گلزنی کرده است.

شروع طوفانی: وارث زلاتان امان نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور گیوکرس 26 ساله در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و به روند گلزنی‌هایش امسال نیز ادامه می‌دهد. مهاجم سوئدی به زلاتان ابراهیموویچ جدید تبدیل شده است. اگر فصل گذشته او با 43 گل در 50 بازی برای اسپورتینگ درخشید در فصل جاری نیز گیوکرس به همین مسیر ادامه می‌دهد: هشت گل در 6 بازی (ملی و باشگاهی). در سوپرجام پرتغال او گل نزد اما دو پاس گل داد. همچنین او دیشب در بازی لیگ ملت‌ها مقابل آذربایجان نیز درخشید و گل زد.

ستاره سوئدی در چهار بازی ابتدایی لیگ پرتغال هفت گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. هفت گل برای شکست‌ناپذیر ماندن شیرهای لیسبون در لیگ. آخرین گل او شنبه قبل مقابل پورتو بود. 

2077641

گیوکرس یکی از نام‌های بزرگ در بازار نقل و انتقالات بود. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد انتقال او به لیگ دیگری وجود داشت، اما توقعات مالی بالای اسپورتینگ مانع شد.

فقط هالند توانسته پا به پای گیوکرس در فصل جاری گلزنی کند. سایبورگ منچسترسیتی نیز در ابتدای فصل در انگلیس 7 گل زده و البته ارزش هر گل در لیگ برتر انگلیس بیشتر از لیگ پرتغال است. دو قاتل جلوی دروازه رقبا.

دیدگاه‌ها