کد خبر : 2067442 | 17 شهریور 1403 ساعت 02:40 | 49K بازدید | 25 دیدگاه

قراردادها روی هوا

خطر بیخ گوش بارسا: خریدهای جدید می‌روند

اسپورت امروز نوشت که قرارداد پائو ویکتور نیز مثل دنی اولمو تا انتهای دسامبر اعتبار دارد و او سپس از دسترس فلیک خارج می‌شود.

خطر بیخ گوش بارسا: خریدهای جدید می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، پائو ویکتور (22 ساله) یکی از دو خریدی است که باشگاه بارسلونا در تابستان امسال انجام داد. مهاجم جوان در فصل گذشته به لطف 20 گل خود برای بارسا اتلتیک، در بارسا ماندنی شد و باشگاه او را با 3 میلیون یورو از خیرونا خرید.

قرارداد ویکتور با بارسا تا سال 2029 است اما چون باشگاه با مشکل فرپلی مالی روبه‌رو بود، قراردادش در لالیگا را تا 31 دسامبر ثبت کرده است.

به این ترتیب پائو ویکتور نیز وضعیتی مشابه با دنی اولمو قرار دارد و اگر باشگاه مشکلات مالی حود را حل نکند، در نیم فصل دوم قادر به بازی نخواهند بود. اهمیت ویکتور برای بارسا کمتر از اولمو است و این امکان وجود دارد که بارسا در صورت مشکلات مالی ادامه‌دار، تنها قرارداد اولمو را در نیم فصل دوم ثبت کند. ویکتور البته یک مزیت هم نسبت به اولمو دارد و این به دستمزد پایین‌تر او مربوط است تا به این ترتیب ثبت قرارداد او راحت‌تر باشد. در نهایت تصمیم با کادر فنی خواهد بود.

اخیرا خوان لاپورتا وعده داد که تا زمستان فرپلی مالی را حل و فصل خواهند کرد اما مسئله اینجاست که رئیس بارسا در یک سال اخیر قول‌های زیادی داده که نتوانسته آنها را عملی کند.

دیدگاه‌ها