کد خبر : 2067427 | 16 شهریور 1403 ساعت 15:49 | 73.2K بازدید | 246 دیدگاه

دو كلمه حرف حساب از مهدي طارمي!

تاوان سهل‌انگاري و ضعف در ميزباني به بازيكنان تيم ملي رسيد.

دو كلمه حرف حساب از مهدي طارمي!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های مهدي طارمي بازيكن تيم ملي فوتبال پس از ديدار با قرقيزستان كه در فولادشهر اصفهان برگزار شد بسيار جاي تأمل و دقت دارد. چرا بايد در جريان يك ديدار و مسابقه تيم ملي فوتبال شعارهايي نامربوط و توهين‌آميز از سكوهاي تماشاگران به گوش برسد كه اين‌چنين ذهن و روان بازيكنان تيم ملي را برهم بريزد و باعث اعتراض به‌حق مهدي طارمي به نمايندگي از سوي جمع تيم ملي بشود؟ آيا توهين و نسبت دادن حرف‌های ناروا و دور از شئونات از سوي عده‌اي از تماشاگران به بازيكنان تيم ملي كه به نام مقدس ايران در ميدان حضور دارند و روي پيراهنشان پرچم سه رنگ ايران نقش بسته است جاي توجيه دارد؟

به قول مهدي طارمي قرار نيست اگر اعتراض و نارضايتي درباره مشكلات اقتصادي و يا ساير موضوعات وجود دارد عده اي آن را بهانه اي براي زدن حرف‌ها و دادن شعارهاي نامربوط و مغاير با روح ورزش به ويژه در يك مسابقه ملي بدانند و فضاي ورزشگاه و سكوهاي تماشاگران را آلوده به رفتارها و گفتارهاي ناهنجار كنند.

2077388

البته نبايد از اين اشكال و ضعف جدي در ميزباني و برگزاري اين مسابقه در ورزشگاهي نامناسب به لحاظ شرايط زمين و خارج از زمين نيز به‌سادگي عبور كرد. ميزباني براي مسابقات رسمي باشگاهي و تيم‌های ملي و به ويژه تيم ملي فوتبال شرايط و پروتكل‌هايي دارد كه اگر رعايت نشود می‌تواند آثار منفي خود را چه در داخل زمين و چه در سكوهاي تماشاگران به‌سرعت نشان دهد كه اين اتفاق و حاشيه ايجاد شده در جريان مسابقه با قرقيزستان نيز از جمله عوارض اين بي‌توجهي‌ها و سهل انگاري‌هاست.

اميدواريم آقاي طارمي و ساير بازيكنان تيم ملي فوتبال و كادر فني و سرپرستي با اغماض و گذشت از اين شعارها و حرف‌های تلخ با آمادگي و روحيه بهتر در مسابقات آتي تيم ملي با كسب نتايج بهتر به شادي و نشاط هرچه بيشتر مردم كمك كنند و مسئولان ورزش و فدراسيون فوتبال نيز با دقت و جديت بيشتر و در شأن نام ايران شرايط ميزباني را فراهم كنند.

عبدالحميد احمدي

دیدگاه‌ها