کد خبر : 2067423 | 16 شهریور 1403 ساعت 15:33 | 50.9K بازدید | 63 دیدگاه

مصدومیت همزمان میلیتائو و شوامنی

دنیا بر سر کارلو آنچلوتی خراب شد

مصدومیت ادر ملیتائو و اورلین شوامنی بدترین اتفاقی بود که کارلو آنچلوتی انتظارش را داشت.

دنیا بر سر کارلو آنچلوتی خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، شوآمنی در رئال مادرید مهره‌ای غیرقابل جایگزین است و کارلو آنچلوتی به فوتبالیستی که انتقادات زیادی نیز از او می‌شود، چشم بسته اعتماد دارد.

در فصلی که تونی کروس رفته و فده والورده در پست شماره هشت بازی می‌کند و بدتر اینکه کاماوینگا نیز فصل را با مصدومیت آغاز کرده، شوامنی یک مهره ضروری برای رئال است اما او نیز حالا مصدوم شده است.

شوامنی هر پنج بازی ابتدای فصل رئال را شروع کرده و تنها در یک بازی (مایورکا) تعویض شد. 423 دقیقه حضور در زمین و در پست هافبک دفاعی که همه تلاش خودش را به کار بست تا مدافعان احساس امنیت کنند.

2077604

این فیفا دی ولی برای رئال با اخبار بدی همراه بوده است. در یک روز اعلام شد مندی و شوامنی مصدوم شده‌اند و رئال دیشب ادر میلیتائو را نیز از دست داد.

با مصدومیت میلیتائو دنیا بر سر کارلتو خراب شد چون او شاید شوامنی را نیز برای هفته بعد نداشته باشد. در غیاب داوید آلابا مصدوم و بعد از جدایی ناچو، حالا ستاره فرانسوی اصلی ترین گزینه برای جانشینی میلیتائو در دفاع میانی محسوب می‌شود. رئال شنبه هفته بعد باید به مصاف سوسیداد برود و اگر شوامنی در دسترس نباشد، مشخص نیست کارلتو برای دفاع میانی چه برنامه‌ای خواهد داشت. رئال برای دفاع میانی فقط رودیگر را سالم و بدون مصدومیت دارد.

دیدگاه‌ها