کد خبر : 2067417 | 16 شهریور 1403 ساعت 14:57 | 63.9K بازدید | 41 دیدگاه

او ذهنیت تیم را عوض کرد

کوبارسی گفت: تفاوت بزرگ فلیک با ژاوی

پائو کوبارسی ضمن تمجید از هانسی فلیک گفت که بارسا با او ذهنیتی متفاوت پیدا کرده است.

کوبارسی گفت: تفاوت بزرگ فلیک با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی مدافع میانی جوان بارسا، از اعتماد هانسی فلیک تشکر کرد و تاکید کرد که اکنون آنها نسبت به فصل قبل تیم بهتری شده‌اند.
کوبارسی 17 ساله با ژاوی بود که به تیم اول بارسا رسید و خوش درخشید. او از اولین بازی خود با تیم اصلی بارسا، در 18 ژانویه در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل یونیونیستاس، تا کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس، سال شلوغی را سپری کرده است.

کوبارسی در مورد این قضیه می‌گوید: «راستش من هنوز این همه اتفاق را هضم نکرده‌ام.»

کوبارسی در مصاحبه‌ای که با "TV3" در کمپ تمرینی تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا انجام داده است، گفت: «من کمی نگرانی داشتم و نمی‌دانستم بازی‌های اول فصل را شروع خواهم کرد یا نه، اما فلیک به من اعتماد کرد و حقیقت این است که از این بابت بسیار سپاسگزارم. می‌خواستم 100 درصد توان خودم را ارائه دهم تا مربی بتواند بیشتر به من اعتماد کند.»

2077593

کوبارسی در مورد فلیک گفت: «او همیشه سعی می‌کند به شما کمک کند و همچنین در صورت نیاز در خارج از زمین به سراغ شما می‌آید. با آمدن فلیک شرایط بارسا تغییر کرده است. از نظر ذهنیتی کمی مثبت‌تر شده‌ایم و از همان دقیقه اول به زمین می‌رویم تا کار حریف را تمام کنیم. این باعث شده خیلی زود شروع به رویاپردازی کنیم، ولی باید بازی به بازی پیش برویم. ما باید تلاش کنیم تا به اهداف خود برسیم، که فکر می‌کنم شامل پیروزی در هر بازی است. فلیک همیشه می‌گوید تمرکز اصلی باید روی حریف بعدی باشد نه پایان فصل و فکر کردن به بردن جام‌ها.»

دیدگاه‌ها