کد خبر : 2067415 | 16 شهریور 1403 ساعت 14:52 | 14.1K بازدید | 21 دیدگاه

امارات با سه شوت، سه گل زد

مربی قطر: در آغاز راهیم و جبران می‌کنیم

سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید زمانی که تیمی مرتکب اشتباه شود، باید مجازات شود.

مربی قطر: در آغاز راهیم و جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام ملت‌های آسیا، شروع ناامیدکننده ای داشت و در خانه متحمل باخت سنگینی شد. مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر، پس از شکست ۳-۱ برابر تیم ملی امارات در نخستین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، درباره این بازی صحبت کرد.

او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «ابتدا می‌خواهم به تیم ملی امارات تبریک بگویم که بازی خوبی در دفاع ارائه دادند. ما توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم، اما ۱۵ دقیقه پس از آن کنترل بازی را از دست دادیم و در بازپس‌گیری توپ عجله کردیم. بازی به یک دیدار پرهیجان و پراشتباه تبدیل شد. ما فرصت داشتیم تا گل دوم را بزنیم، اما از سه شوت، تیم امارات توانست سه گل به ثمر برساند و این مسائل در فوتبال اتفاق می‌افتد.»

لوپز در پاسخ به سوالی درباره تأخیر در انجام تعویض‌ها گفت: «تعویض‌ها به موقع انجام شدند. ابراهیم کمی خسته شده بود و وقتی بازی سخت شد، ما کنترل توپ را از دست دادیم و تعویض‌ها را آغاز کردیم. ما قبل از گل تساوی امارات، بازی را تحت کنترل داشتیم و پس از افت بدنی تیم، اقدام به تعویض کردیم.»

2077589

سرمربی عنابی پوشان در مورد وضعیت تیم قطر توضیح داد: «ما هنوز در آغاز راه هستیم. ۹ بازی پیش رو داریم و این اولین بازی بود. فرصت برای بازگشت و جبران داریم. ما اولین بازی را باختیم، اما هنوز کار تمام نشده است. ۹ بازی دیگر باقی مانده است. ۵۰ دقیقه بازی خوبی انجام دادیم. در فوتبال، وقتی اشتباهی را از خودتان نشان می‌دهید، مجازات می‌شوید. ما چند روز دیگر مقابل کره شمالی بازی داریم و تلاش خواهیم کرد تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.»

لوپز درباره افت عملکرد برخی بازیکنان مانند اکرم عفیف نیز گفت: «همه بازیکنان از نظر ذهنی آماده بودند. اکرم نمی‌تواند همیشه در بالاترین سطح خود باشد، او انسان است و گاهی تلاش می‌کند و موفق می‌شود و گاهی هم اشتباه می‌کند. بازیکنان تلاش خود را کردند و اشتباهات در فوتبال طبیعی است.»

او درباره اضافه شدن ابراهیم حسن به تیم نیز گفت: «ابراهیم بازیکن درخشانی است و ما بازیکنانی را انتخاب می‌کنیم که بهترین عملکرد را دارند، بدون توجه به سن و تیم‌هایشان. اگر فرصتی برای دادن شانس به بازیکنان موفق باشد، ما در انجام آن تردید نخواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها