کد خبر : 2067409 | 16 شهریور 1403 ساعت 14:29 | 12.6K بازدید | 59 دیدگاه

امیدواری رئال: بلینگام به بازی سوسیداد می‌رسد

جود بلینگام به احتمال زیاد می‌تواند رئال مادرید را در دیدار برابر رئال سوسیداد همراهی کند.

امیدواری رئال: بلینگام به بازی سوسیداد می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که رئال مادرید در فصل جدید هم با مشکل جدی مصدومیت در فصل گذشته آنها را بسیار آزار داد روبرو شده و بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم در حال حاضر در حال طی کردن روند درمان‌شان هستند.

داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، جود بلینگام، فرلان مندی، اورلین شوامنی و ادر میلیتائو ستاره‌های رئال مادرید هستند که در حال حاضر تحت نظر کادر پزشکی این تیم قرار دارند و امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر بار دیگر به میادین برگردند.

مصدومیت و غیبت بلینگام در ترکیب رئال مشکلات بسیاری را برای کارلو آنچلوتی به وجود آورد و نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشت و گفته می‌شد که او شاید تا اواخر سپتامبر قادر به بازگشت به ترکیب این تیم نباشد.

2071774

اما حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن روند درمانش را به بهترین شکل ممکن سپری کرده و در روزهای تعطیلات دیگر بازیکنان رئال هم مشغول انجام تمریناتی است که از سوی کادر پزشکی و کادر فنی برای او در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد می‌تواند زودتر از موعد مقرر به میادین برگردد.

آنچلوتی امیدوار است که بلینگام بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال سوسیداد که اولین بازی پس از پایان وقفه دیدارهای ملی است همراهی کند و این خبر بسیار خوبی برای این تیم پس از مصدومیت‌های متعدد ستاره‌هایش خواهد بود.

دیدگاه‌ها