کد خبر : 2067400 | 16 شهریور 1403 ساعت 13:44 | 24.5K بازدید | 40 دیدگاه

ادعای بیلد:

بایرن حاضر نشد وینگر جدید لیورپول را بخرد

باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا را در تابستان امسال رد کرده بود.

بایرن حاضر نشد وینگر جدید لیورپول را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه‌زا به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال ایتالیا و یوونتوس شناخته می‌شد اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که از دوران اوجش فاصله بگیرد و امسال روزهای سختی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سپری کرد.

تیاگو موتا که به عنوان سرمربی جدید یوونتوس جانشین مکس آلگری شده است به مدیران این باشگاه اعلام کرد که دیگر تمایلی به همکاری با این بازیکن ندارد و او که قراردادش در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسید در فهرست فروش یووه قرار گرفت.

نام این ستاره ایتالیایی در کنار نام چند باشگاه بزرگ اروپایی به گوش می‌رسید، اما او در نهایت قراردادی را با لیورپول به امضا رساند و از این پس تحت هدایت آرنه اشلوت در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت.

2075918

حالا روزنامه بیلد خبر داده است که مدیر برنامه این بازیکن پیش از این او را به باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد کرده بود و امیدوار بود که آنها او را برای تقویت خط حمله تیم‌شان به خدمت بگیرند اما بایرن این پیشنهاد را رد کرد و به آنها اعلام کرد که تمایل به همکاری با کیه‌زا ندارد‌.

این در حالی است که رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی هم از علاقه بارسلونا به جذب کیه‌زا خبر داده بودند و گفته می‌شد که او هم تمایل زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا دارد اما شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه جذب او را نداد.

دیدگاه‌ها