کد خبر : 2067392 | 16 شهریور 1403 ساعت 13:16 | 16.6K بازدید | 42 دیدگاه

برای سومین کلین‌شیت آماده‌ام

سوزوکی: حتی یک شوت هم به دروازه من شلیک نشد

سیون سوزوکی می‌گوید فرصت نشان دادن مهارتش برابر چین را نداشت، اما منتظر روز شلوغ‌تری برابر بحرین است.

سوزوکی: حتی یک شوت هم به دروازه من شلیک نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک روبروی تیم ملی چین به میدان رفت و موفق شد حریف را با هفت گل در هم بکوبد.

سیون سوزوکی در این بازی در ترکیب اصلی ژاپن به میدان رفت و در دروازه این تیم حضور داشت، اما تیم ملی چین نتوانست فرصت زیادی برای گلزنی پیدا کند و به این ترتیب، او روز آرامی را در دروازه تیم ملی کشور سپری کرد.

سوزوکی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: "اول از همه، تمرکز ما روی کسب پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه بود و خوشحالم که توانستیم به این هدف برسیم."

او درباره روز آرامی که سپری کرد گفت: "من این فرصت را پیدا نکردم که حتی یک شوت را مهار کنم اما باید خوشحال باشم که بازی به این شکل به سود ما پیش رفت. من همیشه در پشت سر آماده هستم. در طول ۹۰ دقیقه به خوبی توانستم با هم‌تیمی‌هایم ارتباط برقرار کنم و همه می‌دانستیم که چه زمانی من باید در جایم بمانم و چه زمانی باید جلو بیایم."

2077557

این اولین بازی سوزوکی برای تیم ملی ژاپن با پیراهن شماره یک بود و او در این باره اضافه کرد: "خوشحال هستم که برای اولین بار به عنوان بازیکن تیم ملی در ورزشگاه سایتاما به میدان رفتم. سعی کردم خیلی به اینکه برای اولین بار با پیراهن شماره یک به میدان رفته‌ام فکر نکنم. زیاد نگران این موضوع نبودم اما سعی کردم با مسئولیت‌پذیری بازی کنم."

سوزوکی پیش از این تجربه شکست برابر تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را دارد اما این دومین کلین‌شیت او پس از بازی برابر کره شمالی بود: "بازی بعدی برابر بحرین خیلی نزدیک است و من فکر می‌کنم با بازی امروز متفاوت خواهد بود. می‌خواهم که برای کلین‌شیت در آن دیدار هم آماده شوم."

دیدگاه‌ها