کد خبر : 2067390 | 16 شهریور 1403 ساعت 12:56 | 83.4K بازدید | 57 دیدگاه

شب رؤیایی گارناچو: پاس گل به اسطوره کودکی! (عکس)

تصویر جالبی از آلخاندرو گارناچو ستاره جوان آرژانتین که شب گذشته سازنده گل سوم تیمش برای دیبالا بود منتشر شده است.

شب رؤیایی گارناچو: پاس گل به اسطوره کودکی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، شب گذشته صدرنشین رقابت‌ها یعنی آرژانتین با نتیجه پر گل ۳-۰ از سد شیلی گذشت تا رفته رفته صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

با وجود آنکه نیمه نخست این بازی علی‌رغم موقعیت‌های خوب گلزنی قهرمان جهان با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان لیونل اسکالونی با تمام کنندگی بهتری در زمین ظاهر شدند و تنها سه دقیقه بعد از شروع نیمه توسط الکسیس مک آلیستر به گل اول رسیدند. حملات آلبی سلسته تا ده دقیقه پایانی اثری نداشت تا اینکه این بار خولین آلوارز گلزنی کرد و حساب کار ۲-۰ شد.

می‌رفت که بازی با همین نتیجه تمام شود اما پائولو دیبالا در وقت‌های تلف شده روی پاس آلخاندرو گارناچو ستاره جوان شیاطین سرخ گلزنی کرد تا یک برد شکوهمند برای آرژانتینی‌ رقم بخورد که مهم‌ترین بازیکنش یعنی لیونل مسی را به علت مصدومیت به همراه ندارد.

چند ساعت بعد از این بازی، بی‌بی‌سی اسپرت تصویری قدیمی از گارناچو با پیراهن پائولو دیبالا منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. تصویری که در سال 2016، زمانی که الخاندرو گارناچو تنها 12 سال سن داشت توسط مادرش به اشتراک گذاشته بود.

2077555

حالا و بعد از هشت سال، گارناچو با تنها ۲۰ سال سن، در شب برتری ۳-۰ آرژانتین مقابل شیلی پاس گل سوم را برای دیبالا ارسال کرد و سپس دوشادوش او به خوشحالی پرداخت.

دیدگاه‌ها