کد خبر : 2067380 | 16 شهریور 1403 ساعت 12:09 | 49.1K بازدید | 18 دیدگاه

حمزه زرینی: کپی برابر ۲۰ سال پیش!

حمزه زرینی همچنان به مانند دوران جوانی خود کار می‌کند.

حمزه زرینی: کپی برابر ۲۰ سال پیش!

به گزارش "ورزش سه"، حمزه زرینی یکی از باسابقهترین بازیکنان حال حاضر والیبال ایران است. او بیش از بیست سال است بدون هیچ وقفه‌ای در لیگ برتر ایران بازی کرده است و یکی از رکوردداران بازی در لیگ والیبال ایران محسوب می‌شود.

این دریافت کننده سی و نه ساله که این فصل از چادر ملو اردکان به تیم شهر خود یعنی طبیعت اسلامشهر آمده قرار است به عنوان کاپیتان در سال‌های آخر دوران بازی خود در این تیم بازی کند.

حمزه زرینی چند روز پیش در یک دیدار دوستانه برابر الریان قطر برای تیمش به میدان رفت و نشان داد دود از کنده بلند می‌شود. او با اینکه بیش از بیست سال از دوران ورزشی‌اش می‌گذرد همچنان آمادگی خود را به ویژه در نوع سرویس زدن حفظ کرده و توانست از دستان بازیکنان الریان امتیاز سرویس بگیرد.

گویا همین دیروز بود که حمزه زرینی در تیم ملی والیبال جوانان درخشید و توانست نظر پارک کی وون را به خود جلب کند و راهی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۵ شود؛ گرچه او در آن سال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ولی در سال‌های بعد توانست به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی تبدیل شود که حتی به عنوان قهرمانی و بهترین دریافت کننده جام ملت‌های آسیا نیز دست یابد.

دیدگاه‌ها