کد خبر : 2067374 | 16 شهریور 1403 ساعت 11:54 | 33.8K بازدید | 29 دیدگاه

نقشه جدید بارسا: هافبک فرانسوی را مجانی بخریم

مدیران بارسلونا قصد دارند برای به خدمت گرفتن آدرین رابیو اقدام کنند.

نقشه جدید بارسا: هافبک فرانسوی را مجانی بخریم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آدرین رابیو با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرساند و در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد در حال بررسی پیشنهاداتی است که از سوی باشگاه‌های مختلف به او ارائه شده است.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که باشگاه منچستر یونایتد به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن است و مذاکراتی را هم با مدیر برنامه‌های او که مادرش است آغاز کرده است. این در حالی است که کوریره دلو اسپرت روز گذشته مدعی شده بود که باشگاه النصر هم به اصرار کریستیانو رونالدو علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد.

2076257

حالا روزنامه موندو دیپورتیو با انتشار خبری اعلام کرده که بارسا هم به جمع مشتریان این هافبک فرانسوی اضافه شده است. مدیران بارسا معتقد هستند که او بازیکن درجه یک است که می‌تواند کمک بسیاری به این تیم در فصل پیش رو کند و انعطاف پذیری او شرایط را برای هانسی فلیک بسیار بهتر خواهد کرد.

با این حال، معضل اصلی بارسا در به خدمت گرفتن رابیو مربوط به دستمزدی است که او مد نظر دارد. این بازیکن در حال حاضر خواهان دریافت ۱۰ میلیون یورو در هر فصل است که بارسا قادر به پرداختن با توجه به شرایط مالی و سقف پرداخت دستمزدهای لالیگا نیست و  اگر او تمایلی برای پوشیدن پیراهن این تیم دارد باید خواسته‌اش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

دیدگاه‌ها