کد خبر : 2067373 | 16 شهریور 1403 ساعت 11:52 | 40.7K بازدید | 130 دیدگاه

من به بیست بازیکن ذخیره اتکا کرده بودم

خشم مانچینی از خارجی‌های پرتعداد در لیگ عربستان

روبرتو مانچینی می‌گوید که دقایق اندک حضور ملی پوشان سعودی در بازی‌های تیم‌هایشان، باعث افت عملکرد آنها شده است.

خشم مانچینی از خارجی‌های پرتعداد در لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان، از کمبود فرصت‌های بازی برای بیشتر بازیکنانش در باشگاه‌هایشان گلایه کرد و گفت که در فهرست تیمش برای مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا، به ۲۰ بازیکن ذخیره اتکا کرده است.

این اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی ۱-۱ با تیم ملی اندونزی در اولین دیدار این مرحله مطرح شد. مانچینی به مشکل ضعف در گلزنی و از دست دادن فرصت‌های متعدد که می‌توانست منجر به پیروزی شود، اشاره کرد.

او اذعان کرد که بازی‌های افتتاحیه همیشه دشوار هستند و گفت: «همیشه اولین بازی در هر رقابتی سخت است. همچنین، با تیمی روبرو شدیم که بازیکنان خوبی دارد و در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند.»

2077517

مانچینی افزود: «ما در تبدیل فرصت‌ها به گل مشکل داریم و این موضوع در بازی‌های اخیر ما کاملاً مشهود بوده است. با این حال، نتیجه نباید تنها معیار برای سنجش عملکرد ما باشد.»

او ادامه داد: «بازیکنان تیم ملی عربستان باید به‌صورت ثابت در باشگاه‌هایشان بازی کنند. من ۲۰ بازیکن دارم که در مسابقات داخلی روی نیمکت می‌نشینند و هیچ راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد، فقط باید کار بیشتری با آن‌ها انجام دهیم.»

با این حال، مانچینی تأکید کرد که تیم ملی عربستان هویت و سبک بازی خاص خود را دارد. او همچنین تأیید کرد که متعب الحربی، مدافع چپ تیم، با وجود تعویض اجباری در دقیقه ۳۳، دچار مصدومیت نشده است و توضیح داد: «متعب مصدومیتی ندارد، اما احتمالاً فشارهای اخیر روی او تأثیر گذاشته است که باعث خروجش از بازی شد.»

دیدگاه‌ها