کد خبر : 2067372 | 16 شهریور 1403 ساعت 11:46 | 10.4K بازدید | 71 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

با این وضعیت، کسی در بایرن توپ طلا نمی‌گیرد!

لوتار ماتئوس معتقد است که شرایط بایرن مونیخ در دو سال گذشته به شکلی پیش رفته که هیچ ستاره‌ای در این تیم نمی‌تواند برنده توپ طلا شود.

با این وضعیت، کسی در بایرن توپ طلا نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از برکناری یولیان ناگلزمان با مشکلات بسیاری روبرو شد و توماس توخل نتوانست این تیم را بار دیگر به دوران اوجش برگرداند اما آنها حالا امیدوار هستند که ونسان کمپانی بتواند با حضورش روی نیمکت و انگیزه بالایش ناجی بایرن باشد.

لوتار ماتئوس معتقد است که این شرایط باعث شده که بازیکنان این تیم فرصتی برای درخشش و کسب جایزه توپ طلا نداشته باشند. او در این باره به بیلد گفت: "با توجه به سطح تنش‌ها در بایرن مونیخ در دو سال گذشته، هیچ بازیکنی نمی‌تواند از این تیم برنده توپ طلا شود.

2065204

برای دریافت جایزه‌های فردی باید بتوانید با تیم‌تان قهرمانی‌هایی را به دست آورید. من در سال ۱۹۹۰ برنده توپ طلا شدم چون با اینتر خوب بازی می‌کردیم و با تیم ملی آلمان هم قهرمان جام جهانی شده بودیم. شما ممکن است بسیار درخشان بازی کنید و گل هم بزنید اما وقتی جامی با تیم‌تان نبرید فرصتی هم برای کسب جوایز فردی نخواهید داشت.

برای اینکه جمال موسیالا بتواند به هدفش که کسب جایزه توپ طلاست نزدیک شود، این باشگاه باید دوباره موفق باشد. و برای این که چنین اتفاقی رخ دهد، احساس اتحاد و بزرگی باید دوباره در بین بازیکنان رشد کند اما این نربوط به مدیران هم می‌شود که اخیرا کاملا آشفته و سردرگم به نظر می‌رسند."

دیدگاه‌ها