کد خبر : 2067371 | 16 شهریور 1403 ساعت 11:36 | 30.9K بازدید | 26 دیدگاه

مودریچ: تصمیم آخر را من می‌گیرم، نه رئال!

لوکا مودریچ می‌گوید که رئال مادرید هرگز مشکلی برای حضورش در تیم ملی کرواسی به وجود نیاورده است.

مودریچ: تصمیم آخر را من می‌گیرم، نه رئال!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ترکیب تیم ملی کرواسی در دیدار برابر تیم ملی پرتغال در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به میدان رفت اما نتوانست به تیمش برای فرار از شکست ۱-۲ برابر حریف کمکی کرده باشد.

در چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره نارضایتی کادر فنی و مدیران رئال مادرید از برگزاری دیدارهای ملی در ماه سپتامبر منتشر شده بود و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که آنها تمایلی نداشتند که به بازیکنانشان برای حضور در اردوی تیم‌های ملی اجازه دهند.

مودریچ پس از پایان بازی شب گذشته برابر پرتغال در این باره به خبرنگاران گفت: "رئال مادرید هرگز مشکلی در این زمینه برای من ایجاد نکرد. فکر می‌کنم در چند هفته اخیر صحبت‌های زیادی در این باره مطرح شد که آنها از برگزاری دیدارهای ملی راضی نیستند اما در نهایت مهم‌ترین چیز این است که من چه تصمیمی دارم و این من هستم که تصمیم نهایی را می‌گیرم.

2077510

بدون توجه به اینکه چه کسی موافق و چه کسی مخالف است، تصمیم من مشخص بود. خوشحالم که مربی و فدراسیون هم دوست دارند که من به حضورم در تیم ملی ادامه دهم و همچنان در تیم ملی کرواسی حضور خواهم داشت چون دلیلی برای ادامه ندادن ندارم.

خوشحالم که اینجا هستم. با مربی و بعضی از اعضای فدراسیون صحبت کردم و از این که می‌توانم در این تیم ادامه دهم خوشحالم. همیشه گفته‌ام که بزرگترین افتخار و رویای من بازی برای کرواسی است و خوشحالم که هنوز این فرصت را دارم. پر از انگیزه و اشتیاق هستم."

دیدگاه‌ها