کد خبر : 2067359 | 16 شهریور 1403 ساعت 10:17 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

اقدام جالب سرمربی نقره‌ای المپیک به یاد جوانی

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در جلسه تمرینی یکی از تیم‌های صربستان شرکت کرد.

اقدام جالب سرمربی نقره‌ای المپیک به یاد جوانی

به گزارش "ورزش سه"، نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که این کشور را پس از چهل و هشت سال به مدال (نقره) در المپیک پاریس رساند، در وقت استراحت خود سری به تمرین تیم دوران جوانی خود زد.

گربیچ با حضور در تمرینات باشگاه نووی یاد ووجودینا با بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداخت و دقایقی برای آنها صحبت کرد. او دلیل حضورش در این تیم را اینگونه شرح داد: "سال گذشته، مربیان این باشگاه با من تماس گرفتند تا یک جلسه تمرینی را با آنها باشم، بهشان گفتم بهتر است وقتی وقت کردم بیایم، این اتفاق حالا افتاد و به نظرم جالب بود. این باشگاه برنامه و سیستمی دارد که به آن اجازه می‌دهد بازیکنان جوان را جمع آوری کند، با آنها کار کند و سعی کند آینده روشنی را از آنها بسازد."

2077502

نیکولا گربیچ همچنین ادامه داد: فکر می کنم این یک سیستم عالی است و یکی از معدود باشگاه‌هایی است که برای مدت طولانی این کار را انجام می‌دهد و خوب هم کار می‌کند.

فصل گذشته، تیم جوان ووجودینا شگفتی بزرگی را خلق کرد و دو کاپ سوپرکاپ و جام صربستان را به دست آورد. در صربستان اغلب به شوخی به دلیل استفاده از جوانان این تیم را مهدکودک می‌نامند. گربیچ از همین تیم در دهه نود میلادی راهی بهترین تیم‌های دنیا شد.

دیدگاه‌ها