کد خبر : 2067355 | 16 شهریور 1403 ساعت 09:33 | 37.9K بازدید | 60 دیدگاه

آرژانتین ۳-۰ شیلی: درخشش پدیده‌ها در نبود مسی

تیم ملی آرژانتین موفق شد تیم ملی شیلی را در مسابقات انتخابی جام جهانی با نتیجه ۰-۳ شکست دهد.

آرژانتین ۳-۰ شیلی: درخشش پدیده‌ها در نبود مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در مسابقات انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

ویدئو: 352235

شاگردان لیونل اسکالونی در نیمه اول میدان را در اختیار داشتند، اما موفق نشدند موقعیت خاصی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند و همه چیز به نیمه دوم این بازی موکول شد.

اما شرایط در نیمه دوم این بازی تغییر کرد و الکسیس مک آلیستر در دقیقه سوم پس از شروع بازی موفق شد روی پاس گل خولین آلوارز دروازه حریف را باز کند و خیلی زود تیمش را پیش بیندازد.

2077492

بازی تا دقایق پایانی با همین یک گل دنبال می‌شد، اما در فاصله شش دقیقه تا پایان وقت قانونی، آلوارز توانست بهترین استفاده را از پاس جووانی لوسلسو ببرد و آن را به گل تبدیل کند تا خیال هواداران و کادر فنی بیش از پیش راحت شود.

2077493

اما این پایان کار نبود و در دقیقه اول وقت‌های تلف شده‌ هم پائولو دیبالا روی پاسی که الخاندرو گارناچو برایش ارسال کرده بود موفق شد گل سوم تیم ملی آرژانتین را به ثمر برساند و این تیم با کسب سه امتیاز این بازی با ۱۸ امتیاز از ۷ بازی در صدر جدول گروه‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت.

2077491

دیدگاه‌ها