کد خبر : 2067354 | 16 شهریور 1403 ساعت 01:41 | 24K بازدید | 23 دیدگاه

دلا فوئنته: امشب شباهتی به تیم قهرمان یورو نداشتیم!

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید تیمش در بازی مقابل صربستان، بسیار متفاوت از تیمی بوده که قهرمان یورو ۲۰۲۴ شده است.

دلا فوئنته: امشب شباهتی به تیم قهرمان یورو نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در اولین بازی‌اش در دور جدید لیگ ملت‌های اروپا، با نتیجه تساوی بدون گل مقابل صربستان متوقف شد. پس از پایان بازی، 
دلا فوئنته در مقابل رسانه‌ها حضور یافت و به تحلیل اتفاقات بازی پرداخت.

مصدومیت اویارزابال؟
او دچار پیچ‌خوردگی شدید مچ پا شده. نتایج آزمایشات و میزان دقیق مصدومیت را مشخص می‌کنند.

فکر می‌کنید داور باید یک پنالتی برای شما می‌گرفت؟

به نظر می‌رسید که پنالتی بود و من فقط درخواست کردم که VAR آن را بررسی کند. خوسلو هم می‌گوید که پنالتی بوده است. آن صحنه می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. در نیمه اول طراوت و کیفیت در پاس نهایی را نداشتیم. سپس در نیمه دوم آن مشکل را اصلاح کردیم، اما در کل دقت کافی را نداشتیم.

روئیز از تعویض ناراحت بود؟

او حالش خوب است و تغییر به دلیل این بود که می‌خواستیم پدری تازه‌نفس را وارد بازی کنیم. طبیعی است که بازیکنان وقتی تعویض می‌شوند خوشحال نباشند، چون می‌خواهند به صورت کامل بازی کنند.

بازیکنان پیش‌فصل نداشته‌اند و آیا فکر می‌کنید که این موضوع تأثیرگذار است؟

ما طراوت و ریتم لازم را نداشتیم و آن تیمی نبودیم که قهرمان یورو شده است. این اتفاق طبیعی است. این مسابقه تقریباً مثل یک بازی پیش‌فصل بود. تیم در چهار یا پنج بازی آینده بهتر خواهد شد. علاوه بر این، ما با حریفی مواجه بودیم که انرژی داشت و به خوبی دفاع می‌کرد.

هدف از قرار دادن آیوزه پرز به عنوان بازیکن اصلی چه بود؟
از او فقط می‌خواستیم ضربات آخر را بزند اما در نیمه اول توپ‌ها به او نمی‌رسید تا کار را تمام کند. سپس اویارزابال وارد شد تا مشکلات بیشتری برای دفاع حریف ایجاد کند، اما بدترین چیز مصدومیت او بود که امیدواریم همان پیچ‌خوردگی باشد.

دیدگاه‌ها