کد خبر : 2067343 | 16 شهریور 1403 ساعت 00:40 | 5.1K بازدید | 36 دیدگاه

صربستان ۰-۰ اسپانیا: توقف قهرمان یورو در بلگراد

اسپانیا در اولین بازی لیگ ملت‌های اروپا، مقابل صربستان به تساوی ۰-۰ رسید.

صربستان ۰-۰ اسپانیا: توقف قهرمان یورو در بلگراد

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان یورو ۲۰۲۴ لیگ ملت‌های اروپا را با توقف مقابل صربستان آغاز کرد. شاگردان ویسنته دل‌بوسکه علی‌رغم داشتن مالکیت توپ بالا نتوانستند در مقابل صربستان گلی به ثمر برسانند و این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ویدئو: 352232

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد و دو تیم نمی‌توانستند راهی برای خلق حمله پیدا کنند. در دقایقی از ابتدای بازی صربستان سعی در زدن ضدحمله از سمت کوکوریا داشت اما مدافع چلسی در همه حملات موفق به قطع توپ و خنثی کردن ضدحملات شد.

یکی از اولین موقعیت‌های بازی، ضربه یامال از سمت راست محوطه جریمه بود که به آرامی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

در ادامه یامال یک بار دیگر نیز با پاس روئیز به توپ رسید و اقدام به شوت‌زنی کرد اما مدافعان به خوبی توپ را بلاک کردند تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

2077476

جدی‌‌ترین موقعیت اسپانیا در دقیقه ۳۳ بازی رخ داد. جایی که آیوزه پرز با دروازه‌بان تک به تک شد اما نتوانست او را تسلیم کند و این فرصت به راحتی از دست رفت.

در سمت دیگر یوویچ موقعیت خوبی برای زدن گل برتری به دست آورد اما ضربه او هم با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

در پنجاهمین دقیقه بازی روی یک ضربه آزاد برای اسپانیا، یامال توپ را برای کارواخال فرستاد اما ضربه والی این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

2077477

دقایقی بعد نیکو ویلیامز با ارسال یامال از سمت راست می‌توانست صاحب توپ شود اما بی‌دقت بود و توپ از مقابل پایش عبور کرد.

در ادامه و هر چقد بازی به پایان نزدیک می‌شد، اسپانیا حملاتش را برای زدن گل افزایش می‌داد. در دقیقه ۷۵ یامال با حرکتی فوق‌العاده مدافعان صربستان را به هم ریخت اما ضربه‌اش را رایکوویچ دفع کرد.

لاروخا در لحظات پایانی هم تلاش زیادی کرد تا سه امتیاز بازی را به دست آورد اما صربستان به خوبی مقاومت کرد و این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها