کد خبر : 2067334 | 16 شهریور 1403 ساعت 08:39 | 10.2K بازدید | 12 دیدگاه

انتقاد ساکی و کاپلو از میلان: هیچ نشانی از تیم نیست!

فابیو کاپلو و آریگو ساکی، مربیان سابق میلان، به تحلیل مشکلات این باشگاه پرداختند و به پائولو فونسکا، سرمربی جدید، مشاوره دادند.

انتقاد ساکی و کاپلو از میلان: هیچ نشانی از تیم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری زمانی بیشترین تعداد جام‌های بین‌المللی را در جهان داشت، عمدتاً به لطف تلاش‌های ساکی و کاپلو، و بعد از آنها کارلو آنچلوتی.

با این حال، در سال‌های اخیر این تیم دچار افت شده و تحت هدایت پائولو فونسکا هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و از سه بازی اول سری A تنها دو امتیاز کسب کرده است.

کاپلو در گفت‌وگو با لا گاتزتا دلو اسپورت توضیح داد: پس از یک سال دیدن تیمی بی‌تعادل، بدون سازمان و دریافت گل‌های زیاد، این فصل را دقیقاً به همان شکل شروع کردند، کاملاً فاقد تعادل.»

او اضافه کرد: «همان‌طور که دوست من اوتاویو میسونی می‌گوید، تمام مشکلات از خط میانی ناشی می‌شود.» تیم فونسکا در پیش‌فصل با چندین برد بزرگ هواداران را تحت تاثیر قرار داد، اما به محض ورود به مسابقات اصلی فروپاشید.»

ساکی افزود: «من با دیدن نیمه اول مقابل لاتزیو خودم را گول زدم و امیدوار شدم اما نیمه دوم وحشتناک بود، تیمی که به هیچ وجه به صورت تیمی کار نمی‌کرد و در همه جای زمین به هم ریخته بود.»

او ادامه داد: «هیچ پرسینگی وجود نداشت. در ایتالیا شدت پرس کم است اما همان مقدار کم هم در میلان دیده نمی‌شد. آنها به صورت ناپیوسته پرس می‌کنند که اصلاً حریفان را خسته نمی‌کردند. میلان پس از تساوی ۲-۲ با لاتزیو به دلیل حواشی به وجود آمده تیتر خبرها شد. دلیل حواشی این بود که رافائل لیائو و تئو هرناندز از نیمکت به زمین آمدند، در عرض ۳۰ ثانیه روی گل تاثیرگذار بودند و سپس در زمان کولینگ برک به سمت مربی‌شان نرفتند و در طرف دیگر زمین ماندند.»

2077458

ساکی گفت: «وقتی این اتفاقات می‌افتد، یعنی هیچ باشگاه و روحیه تیمی‌ای وجود ندارد.»
او افزود: «وقتی من به میلان آمدم، سیلویو برلوسکونی کل تیم را فراخواند و به مدت ۲۷ ثانیه صحبت کرد و گفت: «ساکی اعتماد کامل من را دارد. کسانی که از او پیروی می‌کنند در تیم باقی می‌مانند، کسانی که نمی‌کنند می‌توانند بروند. همه خوب کار کنید.» فونسکا باید به این تیم شخصیت بدهد و امیدوار باشد که خریدهای جدید بیشتر با نوع فوتبالی که او می‌خواهد بازی کند، سازگار باشند.»

کاپلو همچنین معتقد است که این مربی است که باید «مشکلات را حل کند و بازیکنان را به پیروی از خود وادار کند. آن دو نفر مانند بچه‌هایی که قهر کرده‌اند، پای خود را به زمین می‌کوبیدند.»

دیدگاه‌ها