کد خبر : 2067328 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:49 | 9.5K بازدید | 25 دیدگاه

دلیل انتقاد ایبرل از فهرست توپ طلا

قول مدیر بایرن به موسیالا: تمدید کن و توپ طلا ببر!

هدف مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از انتقاد از قرار نگرفتن جمال موسیالا در لیست ۳۰ نفره توپ طلا، راضی کردن این بازیکن به تمدید قرارداد است!

قول مدیر بایرن به موسیالا: تمدید کن و توپ طلا ببر!

به گزارش "ورزش سه"، مکس ایبرل امروز بیانیه‌هایی درباره عدم حضور جمال موسیالا در لیست نامزدهای توپ طلا منتشر کرد تا نشان دهد که کل باشگاه به او اهمیت می‌دهد و به طور کامل از او حمایت می‌کند.

یکی از دلایل این اقدام این است که بایرن مونیخ باید در طول این فصل برای تمدید قرارداد موسیالا که در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، تلاش کند. باشگاه مصمم است که موسیالا را به یکی از مهم‌ترین ستون‌های آینده خود تبدیل کند. اما از آنجا که این بازیکن ملی‌پوش آلمانی در رادار بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپایی مانند منچسترسیتی قرار دارد و می‌تواند قدم بعدی در حرفه‌اش را آزادانه بردارد، بایرن باید سخت تلاش کند تا تمدید با باشگاه را برای او جذاب کند.

2077451

موسیالا بارها به تمایل خودش برای کسب عناوین جمعی و همچنین فردی که شامل توپ طلا نیز می‌شود تأکید کرده است. به عنوان مدیر بایرن، وظیفه اصلی ایبرل این است که موسیالا را متقاعد کند که می‌تواند در بایرن به همه اهدافش برسد. به همین دلیل، بیانیه‌های امروز یک سیگنال مهم به موسیالاست که باشگاه همه تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین شرایط را برای موفقیت او فراهم کند.

دیدگاه‌ها