کد خبر : 2067327 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:49 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

تیمی که قدر ثانیه به ثانیه تعطیلات را می‌داند؛

بنفش‌ها آماده رونمایی از نسخه واقعی‌شان می‌شوند

تمرینات سنگین هوازی و تاکتیکی شاگردان سید مهدی رحمتی با شادابی و تلاش مشهودی در پایتخت ادامه دارد.

بنفش‌ها آماده رونمایی از نسخه واقعی‌شان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، هواداری‌ها که به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری کادر فنی شان را شناختند و تمرینات خود را در کم تر از بیست روز تا نخستین هفته رقابت‌ها آغاز کردند، روی تعطیلات جاری از همان ابتدا حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

سید مهدی رحمتی و شاگردانش که حالا و با پایان تقریبی فعالیت نقل و انتقالات تابستانی‌شان به اسکواد تیمی کامل‌تری و شناخت متقابل مساعدتری از کار با یک دیگر دست یافته‌اند، تمرینات آمادگی بدنی و هماهنگی در فلسفه بازی‌شان را با نشاط خاصی در زمین چمن اختصاصی و مطلوبشان در مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال می‌کنند.

2077449

بنفش‌ها در میان باشگاه‌های لیگ برتری کمترین زمان استراحت و تعطیلات را پس از پایان سومین هفته رقابت‌ها به خود اختصاص دادند و با نظر کادر فنی تمرینات منضبط و پرفشاری را در تهران پشت سر می‌گذارند.

از نکات تمرین بنفش پوشان اضافه شدن محمدجواد کیا به تمرینات و رسیدن محمدحسین اکبر منادی به فرم مطلوب بدنی است تا در کنار آرشا شکوری گلر ملی پوش هواداری‌ها خیال سید مهدی رحمتی بابت دروازه تیمش آسوده شود.

2077446

هوادار فردا و پس فردا یعنی روزهای جمعه و شنبه و مطابق هماهنگی‌های به عمل آمده در دو روز پیاپی، برگزاری دو مصاف تدارکاتی با مس رفسنجان را در دستور کار خود دارند که به میزبانی رقیب و در ورزشگاه دانشگاه تهران به دیدار یکدیگر رفته و در بیست و چهارمین روز شهریور به میهمانی آلومینیوم در اراک می‌روند.

دیدگاه‌ها