کد خبر : 2067326 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:47 | 11.1K بازدید | 17 دیدگاه

عراق بالاتر از کره جنوبی و اردن!

تیم ملی عراق موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل عمان شد.

عراق بالاتر از کره جنوبی و اردن!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژسوس گارسیا در یکی از دیدارهای هفته اول از دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 در گروه B آسیا در ورزشگاه بین المللی بصره مقابل تیم عمان قرار گرفتند و در حضور پرشور تماشاگران‌شان توانستند به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند.

تیم ملی عراق که یکی از مدعیان صعود به جام جهانی به شمار می‌رود و حریف سرسختی در دور گروهی برای تیم‌های مدعی مثل کره جنوبی و اردن به شمار می‌رود، توانست نخستین تیم این گروه در پایان روز اول بازی‌ها لقب بگیرد که 3 امتیاز را به دست آورده است.

2077447

ملی پوشان فوتبال عراق در شبی که نمایش هجومی مقابل عمان به نمایش گذاشتند، موفق شدند در دقیقه 13 روی ارسال زیبای علی جاسم، ستاره شاغل در سری آ ایتالیا از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر تماشایی ایمن حسین به گل اول بازی دست پیدا کنند.

ایمن حسین که اخیرا در المپیک 2024 درخشید و هر دو گل تیم امید عراق را در این رقابت‌ها مقابل آرژانتین و اوکراین به ثمر رسانده و پیش از آن هم در هفت بازی ملی پیاپی 10 گل زده بود، در نخستین دیدار مقدماتی جام جهانی هم توانست به این روند استثنایی ادامه بدهد و گل برتری تیم ملی کشورش را بزند.

تیم ملی عراق با گلزنی ایمن حسین که قبل از سوت پایان مسابقه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، توانست عمان را شکست دهد و با 3 امتیاز، بالاتر از تیم‌های یک امتیازی کویت، اردن، کره جنوبی و فلسطین قرار بگیرد.

2077448

دیدگاه‌ها