کد خبر : 2067319 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:30 | 15.5K بازدید | 18 دیدگاه

شب عجیب دالوت: غیرقابل مهار در هر دو سمت

دیوگو دالوت، مدافع تیم ملی پرتغال، بعد از آنکه گل نخست تیمش را مقابل کرواسی به ثمر رساند، به اشتباه دروازه خودشان را هم باز کرد تا شب عجیبی را پشت سر بگذارد.

شب عجیب دالوت: غیرقابل مهار در هر دو سمت

به گزارش "ورزش سه"، مصاف جذاب تیم‌های پرتغال و کرواسی از هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برتری ۲-۱ یاران کریستیانو رونالدو در نیمه نخست به پایان رسید.

در این بازی ابتدا دیوگو دالوت روی پاس تماشایی برونو فرناندز گل نخست تیمش را به ثمر رساند و سپس‌ کریستیانو رونالدو سرانجام نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را برابر کرواسی به ثمر رساند تا تیمش ۲-۰ پیش بیفتد.

ویدئو: 352219

در حالی که توپ و میدان کاملا دراختیار شاگردان روبرتو مارتینز بود، آندره کراماریچ با ارسال خود از سمت راست زمین روی دروازه کرواسی، توپ را به مودریچ رساند؛ مودریچ نیز بلافاصه آن را به سمت دروازه پرتغال پاس داد تا دیوگو دالوت دچار اشتباه شود و ناخواسته دروازه خودشان را باز کند و حساب کار در پایان نیمه نخست ۲-۱ شود.

دالوت در این بازی برای سی و دومین بار در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت و موفق شد علاوه بر اینکه سومین گل ملی‌اش را به ثمر برساند،‌ اولین گل‌به‌خودی‌اش با پیراهن کشورش را نیز به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها