کد خبر : 2067312 | 16 شهریور 1403 ساعت 08:30 | 19.6K بازدید | 32 دیدگاه

سیتی مادرخرج دادگاه پرهزینه و جنجالی!

برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات باشگاه منچسترسیتی هزینه سنگینی را برای لیگ برتر به دنبال دارد.

سیتی مادرخرج دادگاه پرهزینه و جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در چند سال اخیر قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده است، اما نتیجه تحقیقاتی که چند ماه قبل منتشر شد باعث شده است که انتقادهای بسیاری از این باشگاه مطرح شود.

گفته می‌شود که مدیران سیتی در ۱۱۵ مورد قوانین فرپلی مالی لیگ برتر انگلیس را زیر پا گذاشته‌اند و به همین دلیل قرار است به زودی جلسه دادرسی رسیدگی به این اتهامات برگزار شود.

حالا رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که هزینه برگزاری این دادگاه برای لیگ برتر انگلیس بسیار زیاد است و آنها باید چند ده میلیون یورو برای برگزاری این دادگاه هزینه کنند و بخش زیادی از این هزینه را هم از مدیران سیتی دریافت کنند.

2075423

دیلی میل خبر داده است که هزینه برگزاری دادگاه باشگاه اورتون که سال گذشته برگزار شد و منجر به کسر ۱۰ امتیاز از این باشگاه شد نزدیک به ۵.۴ میلیون یورو بوده است و با وجود درخواست‌های مطرح شده از سوی لیگ برتر، این باشگاه تنها موظف به پرداخت یک سوم از این مبلغ شد.

اما با توجه به بیشتر بودن اتهامات سیتی و طولانی‌تر شدن روند دادگاه، هزینه برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات این باشگاه بسیار بیشتر از این مبلغ خواهد بود.

دیدگاه‌ها