کد خبر : 2067308 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:07 | 30.4K بازدید | 41 دیدگاه

اینجا خودبزرگ‌بینی ممنوع است

دی‌بروینه: با هم دعوا می‌کنیم اما کسی نمی‌فهمد!

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید حتی اگر در این تیم نیمکت‌نشین هم شود شرایط را درک می‌کند و اعتراضی به تصمیم کادر فنی نخواهد کرد.

دی‌بروینه: با هم دعوا می‌کنیم اما کسی نمی‌فهمد!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای با پادکست رسمی این باشگاه درباره تجربیات خود در این باشگاه صحبت کرد. او که از سال ۲۰۱۵ به این باشگاه پیوسته است، به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده و در این مدت ۱۶ جام با سیتی کسب کرده است.

دی‌بروینه در این مصاحبه گفت: «در ۱۰ سالی که در منچسترسیتی بوده‌ام، بازیکنان بزرگی را دیده‌ام، اما از معدود چیزهایی که ندیده‌ام خودبزرگ‌بینی بوده است. احساس می‌کنم همه می‌دانند که هر کسی مهم است. اگر نتوانم برای سه هفته بازی کنم و بازیکنی که در پست من بازی می‌کند خوب بازی کند، او مستحق آن است. من اگر نیمکت‌نشین شوم تصمیم مربی را درک می‌کنم و اعتراضی به آن نمی‌کنم.»

او همچنین به اهمیت رفتار درست با هم‌تیمی‌ها اشاره کرد و گفت: «باید بدانید که چگونه با هم‌تیمی‌هایتان رفتار کنید و خود را در داخل و خارج از زمین به خوبی نشان دهید. این کار زندگی را بسیار آسان‌تر می‌کند. گاهی اوقات مشاجره‌ها، بحث‌ها و دعواهایی وجود دارد، اما هیچ‌گاه به بیرون درز نمی‌کند و من این را دوست دارم.»

2077423

دی‌بروینه همچنین درباره نقش خود به عنوان یک الگو برای بازیکنان جوان‌تر صحبت کرد و گفت: «بازیکنان جوان منچسترسیتی از من درباره چیزهای مختلف در این باشگاه سوال می‌پرسند یا به من نگاه می‌کنند که چگونه رفتار می‌کنم. من احساس نمی‌کنم که یک بازیکن ثابت هستم، فقط یک بخش از تیم هستم. از زمانم لذت می‌برم، کمی پیرتر شده‌ام، این را می‌دانم، اما احساس خوبی دارم. این مهم‌ترین چیز است.»

او همچنین به یادآوری دوران جوانی خود پرداخت و گفت: «وقتی ۲۴ ساله هستید، کسی از شما راهنمایی نمی‌خواهد، شما از وینی (کمپانی) یا دیوید (سیلوا) یا فرناندینیو راهنمایی می‌خواهید. این‌ها کسانی هستند که مدت زیادی در اینجا بوده‌اند. من با جو هارت به منچسترسیتی آمدم، این‌ها اسطوره‌های باشگاه بودند.»

دیدگاه‌ها