کد خبر : 2067305 | 15 شهریور 1403 ساعت 23:05 | 45.8K بازدید | 74 دیدگاه

قلی‌زاده و تعویضی که نباید انجام‌ می‌شد!

علی قلی‌زاده از معدود بازیکنان خوب ایران در دیدار مقابل قرقیزستان بود.

قلی‌زاده و تعویضی که نباید انجام‌ می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی از دور نهایی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، تیم ملی ایران با وجود انتظارات بالا، به سختی توانست قرقیزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تک گل ایران را مهدی طارمی به ثمر رساند و این سه امتیاز مهم را برای تیم ملی به ارمغان آورد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد ایران کار آسانی در این دیدار داشته باشد، عملکرد تیم ملی تحت تأثیر بازی فشرده حریف و البته نمایش ضعیف خودمان قرار گرفت.

علی قلی‌زاده که با نظر امیر قلعه‌نویی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، یکی از معدود بازیکنان خوب ایران در این دیدار بود. او در نیمه اول به عنوان مهم‌ترین مهره هجومی تیم ملی ظاهر شد و حتی یک موقعیت گلزنی داشت که اگر به ثمر می‌رسید، شرایط بازی تغییر می‌کرد. قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پس از بازی به این موقعیت اشاره کرد و گفت که گل قلی‌زاده می‌توانست مسیر بازی را تغییر دهد.

با این حال، در نیمه دوم قلی‌زاده جای خود را به مهدی ترابی داد. به نظر می‌رسید که ترابی باید جای سامان قدوس را می‌گرفت و قلی‌زاده به عنوان طراح حملات در زمین باقی می‌ماند. این نقش مشابه همان وظیفه‌ای است که او در باشگاه خود به خوبی انجام می‌دهد و می‌توانست تأثیر بیشتری در عملکرد هجومی تیم ملی داشته باشد.

عکس: علی رفعتی

دیدگاه‌ها