کد خبر : 2067304 | 16 شهریور 1403 ساعت 06:28 | 4.9K بازدید | 18 دیدگاه

بازی کردن در سبک شناور آقای مهاجری لذت‌بخش است

دغاغله: هواداران خیبر یار دوازدهم ما هستند

علیرضا دغاغله وینگر جوان تیم خیبر خرم آباد درباره وضعیت این تیم در شروع فصل صحبت کرد.

دغاغله: هواداران خیبر یار دوازدهم ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دغاغله از ارکان قهرمانی خیبر خرم آباد در فصل گذشته لیگ یک بود که حالا در لیگ برتر موفق شده است تا در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شود و در سه بازی نخست این فصل خیبر عملکرد خوبی داشته باشد.
دغاغله در هر سه بازی برای تیمش به میدان رفت و اگر چه نتوانست پاس گل یا گلی ثبت کند، اما به وضوح می‌توان کیفیت فنی او را در روند بازی این تیم مشاهده کرد.

اکنون با علیرضا دغاغله وینگر جوان خیبر خرم‌آباد مصاحبه‌ای داشتیم و او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه ابتدا درباره وضعیت این تیم گفت: بازی اول ما بازی سختی بود. دیداری که با هوادار داشتیم، در آن توانستیم این تیم را در خانه شکست دهیم. در هفته دوم با تیم سپاهان که یکی از مدعیان است خیلی خوب بازی کردیم و به گواه کارشناسان داوری، نتیجه بازی می‌شد تغییر کند و نتیجه چیز دیگری باشد. این آخرین بازی ما هم که مقابل ذوب آهن در خانه برگزار شد، اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

او با اشاره به تساوی ۱-۱ با ذوب آهن در هفته سوم گفت: برای تیم ما بازی خیلی خوبی بود. کادرفنی و در رأسش رضا مهاجری در طول هفته‌ای که گذشت نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودند و این موضوع به ما کمک کرد. ما بازی را هجومی آغاز کردیم و از همان ابتدای بازی دنبال کسب سه امتیاز این بازی خانگی بودیم اما هر طور که بود در اواخر نیمه‌ اول غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

وی افزود: در چهل و پنج دقیقه دوم هم فشار تهاجمی تیممان را بیشتر کردیم و چند موقعیت خوب خلق کردیم که خدا را شکر به گل هم رسیدیم، ولی متاسفانه اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

دغاغله درباره کیفیت بازیکنان خارجی این تیم نیز خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی که به جمع ما اضافه شدند و مدیریت جذب کرده، بازیکنان بسیار باکیفیت و توانمندی هستند. خودتان هم می‌دانید که در تیم ملی خودشان فیکس بازی می‌کنند و بازیکنانی هستند که تجربه و مهارت خوبی دارند. آنها هم رفته‌رفته با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند و وضعیت خیلی خوبی دارند.

دغاغله در پایان به وضعیت کادرفنی اشاره کرد و تاکید کرد: کادر فنی که در رأسشان آقای رضا مهاجری حضور دارد، اعتقاد زیادی به سبک فوتبال کلاسیک و شناور دارند و همان‌طور که دیده‌اید در سال‌های قبل هم تیم‌هایی که با آقای مهاجری کردند، چنین سبکی داشتند؛ تمرینات را خیلی جدی زیرنظر می‌گیرند و وضعیت بسیار خوبی داریم.

دغاغله در پایان صحبت‌های خود به حضور پرشور هواداران این تیم اشاره کرد و گفت: آنها فوق العاده هستند. هواداران خیبر از فصل گذشته نشان دادند و ثابت کردند که چه علاقه‌ای به تیم خیبر دارند. به معنای واقعی کلمه آنها در سرما و گرما هیچوقت تیمشان را تنها نگذاشته‌اند و امسال لیگ برتر خوش شانس است که شاهد پدیده‌ای چون هواداران خیبر هستند.

دیدگاه‌ها