کد خبر : 2067298 | 16 شهریور 1403 ساعت 06:00 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

دوناروما: هواداران پی‌اس‌جی امباپه را تشویق می‌کنند!

جان‌لوئیجی دوناروما، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، اطمینان داد که در بازی فرداشب مقابل فرانسه، هواداران فرانسوی برخورد خوبی با کیلیان امباپه، هم‌تیمی سابقش، خواهند داشت.

دوناروما: هواداران پی‌اس‌جی امباپه را تشویق می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، فرداشب مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت. هر دو تیم در یورو ۲۰۲۴ ناکام بوده‌اند و به دنبال درخشش در این مسابقات هستند.

دوناروما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او ابتدا در مورد حضور در مقابل کیلیان امباپه، هم‌تیمی سابقش در پاری سن ژرمن و نوع برخورد هواداران این تیم با این ستاره رئال مادرید گفت: «ما رابطه خوبی داریم و دوستان خوبی هستیم، اما فردا رقیب خواهیم بود.»
امباپه به این باشگاه و شهرش خیلی چیزها را داده است، فکر می‌کنم هواداران از او و همه بازیکنان فرانسه استقبال خوبی خواهند داشت. شک دارم که مشکلی وجود داشته باشد. زمانی که او اینجا بود، تمام تلاش خود را برای تیم انجام داد و یک بازیکن حق دارد انتخاب‌های خود را انجام دهد. به نظرم هواداران مشکلی با او ندارند و تشویقش می‌کنند.»

2077402

این موضوع مشابه با زمانی بود که دوناروما قرارداد خود را با میلان تمدید نکرد تا به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن بپیوندد.

او سپس درباره ترکیب فرانسه گفت: «فرانسه بازیکنان با استعداد و غیرقابل پیش‌بینی زیادی دارد، بنابراین ما کار سختی داریم. فکر نمی‌کنم مسابقه‌ای بهتر از این وجود داشته باشد. ما تیمی نیستیم که هواداران در یورو دیدند و بنابراین خوشحالم که با تیم بزرگی مانند فرانسه روبرو می‌شوم.
این آغاز یک دوره جدید است، همه ما انگیزه داریم، در تیم شادی و انگیزه وجود دارد. باید به همین شکل ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها