کد خبر : 2067287 | 16 شهریور 1403 ساعت 04:40 | 21.7K بازدید | 31 دیدگاه

فقط‌ طارمی از بازی در‌ فولادشهر راضی بود!

این چهارمین گل مهدی طارمی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان بود که بعد از ۸ سال به ثمر‌ رسید.

فقط‌ طارمی از بازی در‌ فولادشهر راضی بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با تک گل مهدی طارمی موفق به شکست قرقیزستان در نخستین هفته از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شد. طارمی حالا تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۵۱ رساند تا از کریم باقری عبور کند و پشت سر علی دایی و سردار آزمون در جایگاه سوم قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه طارمی پیش از این دیدار و دز زمانی که با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر به میدان می‌رفت، سه گل مقابل تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در این ورزشگاه به ثمر رسانده بود.

طارمی نخستین بار در بازی رفت سپاهان و پرسپولیس در لیگ چهاردهم در این ورزشگاه به میدان رفت که آن بازی با تک گل مهدی شریفی به سود طلایی پوشان پایان یافت. در بازی برگشت پرسپولیس مقابل ذوب آهن در همان فصل نیز این ذوبی‌ها بودند که با تک گل مسعود حسن‌زاده از پرسپولیس حمید درخشان گذشتند.

شش ماه بعد از این بازی و در جریان شکست پرگل ۴-۲ پرسپولیس مقابل سپاهان در فولاد شهر، طارمی‌ گل نخست سرخپوشان را به ثمر رساند. او درست یک سال بعد از این بازی و در دیداری که پرسپولیس با حساب ۳-۱ از سد سپاهان در فولادشهر گذشت، زننده گل‌های دوم و سوم تیمش بود تا انتقام باخت برانکو را از سپاهان بگیرد. دیداری که در مهر ماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

2077387

دیدگاه‌ها