کد خبر : 2067285 | 16 شهریور 1403 ساعت 04:23 | 25.1K بازدید | 30 دیدگاه

لویس:

هیچ آدم عاقلی از منچسترسیتی جدا نمی‌شود!

ریکو لویس، ستاره جوان منچسترسیتی، می‌گوید به این زودی‌ها از جمع شاگردان گواردیولا جدا نخواهد شد.

هیچ آدم عاقلی از منچسترسیتی جدا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، ریکو لوئیس یکی از ستاره‌های جوان مورد اعتماد پپ گواردیولا در منچسترسیتی بوده و در هر سه بازی این تیم تا اینجای رقابت‌ها در ترکیب سیتیزن به میدان رفته است.

او در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس مقابل منچستریونایتد نیز موفق به ثبت یک پاس گل شد. با این حال شایعاتی در خصوص جدایی احتمالی این بازیکن در تابستان ۲۰۲۵‌ از منچسترسیتی به گوش می‌رسید.

صحبت‌هایی که واکنش ریکو لوئیس را در مصاحبه با روزنامه تلگراف در پی داشته است. او در این مورد گفت: "من هرگز‌ به جدایی از سیتی فکر نمی‌کنم، چرا که اینجا بسیار خوشحال هستم.

من هر روز در کنار بهترین بازیکنان و البته بهترین سرمربی جهان تمرین می‌کنم و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم. هیچ فوتبالیست عاقلی در چنین شرایط خوبی حاضر به جدایی از تیمش نیست و طبیعتا من هم در صورتی که باشگاه بخواهد برای تمدید قرارداد آماده هستم‌."

2007795

گفتنی است این ستاره ۱۹ ساله از ۲۰۲۲‌ به لیست بزرگسالان منچسترسیتی اضافه شده و پپ گواردیولا اعتقاد شدیدی به بازی او در تیمش دارد. او در جریان تساوی ۱-۱ انگلیس مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ نیز برای اولین بار با پیراهن سه شیرها به میدان رفت.

دیدگاه‌ها