کد خبر : 2067282 | 15 شهریور 1403 ساعت 22:00 | 30.4K بازدید | 113 دیدگاه

طوری بازگشتند که عنابی‌ها شوکه شدند:

قطر 1 - 3 امارات: زنگ خطر در قطر!

تیم ملی امارات قهرمان آسیا را در اولین بازی مرحله مقدماتی در خانه شکست داد.

قطر 1 - 3 امارات: زنگ خطر در قطر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارت در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی توانست قطر را در کشور خود شکست دهد و گام بلندی برای صعود به جام‌جهانی بردارد، این در حالی است که آنها به همراه ایران، ازبکستان، قرقیزستان و کره‌شمالی در گروه A مسابقات قرار دارند.

قطری‌ها در این مسابقه در اواخر نیمه نخست با پاس اکرم عفیف و ضربه حسن ابراهیم دروازه تیم امارات را باز کردند تا نیمه نخست را با برتری به پایان برسانند.

2077376

اما در نیمه دوم اماراتی‌ها در 30 دقیقه پایانی نمایش درخشانی ارائه کردند و توانستند 3 گل در دقایق 68، 80 و 4+90 به ثمر برسانند و پیروزی بزرگی مقابل رقیب مستقیم خود برای صعود به جام جهانی کسب کنند.

2077378

در این مسابقه آمار و ارقام هم به سود اماراتی‌ها بود و حریف بعدی ایران در هفته دوم مقدماتی جام جهانی با ارائه فوتبالی بهتر از تیم قطر در خلق موقعیت عملکرد بهتری داشت، قطری‌ها با اینکه 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما فقط یک ضربه به چهارچوب زدند و بازیکنان امارات به خوبی آنها را مهار کرده بودند.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات، در نیمه دوم تیم کاملا متفاوتی را به میدان فرستاد و آنها بعد از تغییر نتیجه به حفظ آن رضایت ندادند و فاصله را بیش از یک گل کردند.

2077380

نکته جالب این مسابقه حضور مکنزی هانت هافبک انگلیسی تیم ملی امارات بود که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و توانست روی گل سوم امارات تاثیرگذار باشد و یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

با کیفیتی که از فوتبال امارات دیده شد و تغییرات مثبتی که بنتو در جریان مسابقه ایجاد کرد، تیم ملی ایران باید مقابل آنها هوشیارانه به میدان برود.

دیدگاه‌ها