کد خبر : 2067274 | 15 شهریور 1403 ساعت 21:46 | 19.9K بازدید | 27 دیدگاه

اندو پس از پیروزی ۷-صفر: روز خوب چین نبود!

واتارو اندو، ستاره تیم ملی ژاپن و لیورپول، به پیروزی ۷-۰ تیمش در دیدار مقابل چین واکنش نشان داد.

اندو پس از پیروزی ۷-صفر: روز خوب چین نبود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در اولین گام در دور جدید مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، موفق شد تیم ملی چین را با نتیجه ۷-۰ شکست دهد.

اندو در خط هافبک تیمش عملکرد خوبی داشت و موفق شد یکی از هفت گل ژاپن را هم به ثمر برساند. او در نشست خبری پس از بازی، در مورد اتفاقات بازی و شرایطش در لیورپول صحبت کرد.

او ابتدا درباره بازی ژاپن مقابل چین گفت: «خوشحالم که توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. حریف تیم خوبی بود اما روز خوب آنها نبود و ما هم در فرم بسیار خوبی قرار داریم که باعث شد نتیجه به این شکل باشد.»

او درباره گل و درخشش در این بازی گفت: «من خوب بودم و افتخار می‌کنم که به تیم کمک کردم، اما نمایش من حاصل بازی خوب دیگر بازیکنان بود و حتی اگر گلزنی نمی‌کردم هم تأثیری در حال کنونی‌ام نداشت چون مهم‌ترین چیز پیروزی و گرفتن سه امتیاز است.»

2077365

در ادامه از اندو در مورد کمبود زمان بازی‌اش در لیورپول پرسیده شد و او پاسخ داد: «وقتی تعطیلات ملی تمام شود، یک سری بازی‌ها وجود دارد، بنابراین من فرصت‌های بیشتری خواهم داشت. شما نمی‌توانید فقط از ۱۱ بازیکن استفاده کنید، وقتی که بازی‌های زیادی دارید به بازیکنان بیشتری بازی می‌دهید. من مطمئنم که نوبت من هم خواهد رسید. وضعیت جسمانی من عالی است. من خوب تمرین کرده‌ام و نگران نیستم.»

دیدگاه‌ها