کد خبر : 2067267 | 15 شهریور 1403 ساعت 21:07 | 24.1K بازدید | 62 دیدگاه

شوت عجیب قلی‌زاده به آسمان اصفهان! (عکس)

وینگر چپ‌پای تیم ملی بهترین فرصت گلزنی مقابل قرقیزستان را از دست داد.

شوت عجیب قلی‌زاده به آسمان اصفهان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده پس از یک دوره غیبت در اردوی تیم ملی، دوباره با انگیزه زیادی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی آمد و در حالی که هیاهوی نقل و انتقالاتی پیرامون بازگشتش به پرسپولیس را پشت سر گذاشته بود، می‌توانست در لباس ایران بدرخشد و دروازه قرقیزستان را باز کند که این اتفاق نیفتاد.

قلی‌زاده که در دو مسابقه فروردین ماه مقابل ترکمنستان یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی انجام داد و نتوانسته بود گلزنی کند یا پاس گل بدهد، در دیدار امشب این شانس را داشت تا دروازه قرقیزستان را باز کند که این شانس را هدر داد و ضربه او به شکل ناباورانه راهی اوت شد.

2077349

مهدی طارمی پس از گلزنی سعی داشت پاس گل بدهد و در دقیقه 45 با فرار از سمت چپ محوطه جریمه قرقیزستان موقعیت‌سازی کرد و پاس کات‌بک داد که علی قلی‌زاده نتوانست این پاس را استفاده کند و ضربه او به آسمان ورزشگاه فولادشهر اصفهان زده شد.

قلی‌زاده که طی سه سال گذشته موفق به گلزنی نشده و امشب هشتمین بازی ملی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی انجام می‌داد، نتوانست دروازه قرقیزستان را باز کند و شوت بی‌دقت او به بیرون رفت تا در دقیقه 60 هم بدون گل و پاس گل تعویض شود.

عکس: علی رفعتی

دیدگاه‌ها