کد خبر : 2067265 | 16 شهریور 1403 ساعت 03:50 | 28.1K بازدید | 47 دیدگاه

ماشاریپوف: بازی زیبا امتیاز ندارد و مهم برد است!

جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان پاسخگوی خبرنگاران در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل کره شمالی بود.

ماشاریپوف: بازی زیبا امتیاز ندارد و مهم برد است!

به گزارش "ورزش سه"،‌ مصاف هم‌گروه‌های تیم ملی کشورمان در نخستین بازی گروه اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، با برتری یک بر صفر شاگردان سرچکو کاتانچ در تیم ملی ازبکستان مقابل کره شمالی به پایان رسید. تک گل ازبک‌ها در این دیدار را کاپیتان ۳۳ ساله آن‌ها جلال الدین ماشاریپوف بازیکن کنونی استقلال به ثمر رساند.

این بازیکن در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "نمی‌توانم بگویم خوب بازی کردیم اما خب مهم‌ترین نکته برای ما کسب سه امتیاز در بازی نخست بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. مسابقات در مرحله نهایی است و هیچ حریف آسانی وجود ندارد. از هواداران بابت بازی نه چندان خوبمان عذرخواهی می‌کنم، اما قول می‌دهم در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

ماشاریپوف در ادامه افزود: "همان‌طور که گفتم بازی‌ها در این مرحله سخت‌تر از مراحل قبل است. هیچ تیمی آسان به این جا نرسیده و همه می‌خواهند به جام جهانی صعود کنند. ما بعد از گلی که زدیم ناخواسته و با فشار مضاعف حریف عقب‌نشینی کردیم و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و این سه امتیاز حساس خانگی را از دست ندادیم."

2077317

کاپیتان ازبکستان در خصوص دیدار‌های آینده این تیم گفت: "ما تنها پنج روز دیگر باید با قرقیزستان رودررو شویم و از این جهت نیازمند این هستیم که با یک ریکاوری خوب مهیای آن دیدار سخت خارج از خانه شویم. در این مرحله از مسابقات دیگر بازی زیبا به آن صورت ملاک نیست و این امتیازات است که در پایان بازی‌ها، تیم‌های صعود کننده به جام جهانی را مشخص می‌کند. با این حال یک بار دیگر از هواداران ازبکستانی معذرت می‌خواهم و قول می‌دهم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها